Wrap text i textarea uden brug af wrap=vir~
Fra : Peter Anskjær

Dato : 06-06-04 10:56

Hej Ng
Jeg er ved at lave en formmail i php. Nu er problemet at wrap-attributen
ikke er understøttet af w3c og derfor ikke validerer. Når jeg så undlader at
bruge denne kommer hele mailen fra textarea på en lang linje, det vil jeg
gerne undgå, derfor vil jeg høre om der er en måde at wrappe teksten med css
eller lign. som validerer?

<textarea name='message' cols='30' rows='5'>Skriv besked her</textarea>

Mvh
Peter

Fra : Peter Anskjær

Dato : 06-06-04 12:30

"Peter Anskjær" <peter@_fjern_dette_nskjaer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne undgå, derfor vil jeg høre om der er en måde at wrappe teksten med

Okay, jeg kan nu se at teksten i emailen faktisk bliver ombrudt, det er kun
når jeg udskriver indholdet af textarea på en ny side at der ikke laves
ombrydning, der gør dog i html-koden. Dette hører nok ikke længere til i
denne gruppe, jeg finder en relevant gruppe og spørger videre hvis jeg ikke
lige finder en løsning på resten af problemet.

Mvh
Peter