Alien 3 (spoiler)
Fra : Niels Søndergaard

Dato : 06-06-04 10:04

Kan nogen fortælle mig, hvordan alien'erne er kommet med i Sulaco?
Moderen blev jo suget ud i rummet i 2'eren, og hun kunne ikke lægge
æg, da hendes læggebrod (eller hvad sådan en nu hedder) blev skilt fra
kroppen, før hun optog forfølgelsen af Ripley og Newt.

Så hvor hulen kommer de aliens fra?

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Erik

Dato : 06-06-04 10:22

Niels Søndergaard wrote:
> [...]
> æg, da hendes læggebrod (eller hvad sådan en nu hedder) blev skilt fra
> kroppen, før hun optog forfølgelsen af Ripley og Newt.

Under rulleteksterne på Aliens SE kan man høre et æg revne. Antageligt har
mama-alien haft et med i håndbagagen, da hun hoppede på ekspresruten mod
Sulaco.

/E

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 06-06-04 13:19

On Sun, 6 Jun 2004 11:21:45 +0200, "Erik" <xxx@xxx.dk> wrote:

>Under rulleteksterne på Aliens SE kan man høre et æg revne. Antageligt har
>mama-alien haft et med i håndbagagen, da hun hoppede på ekspresruten mod
>Sulaco.

Nej, nej, nej. Hendes brod blev jo revet af. Der var ingen æg med.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Kim2000

Dato : 06-06-04 14:23

> Nej, nej, nej. Hendes brod blev jo revet af. Der var ingen æg med.

Hun tog vel et med i hånden, eller måske har en alien placeret inde i
rumskibet (nede på planeten), mens ham korporalen blev behandlet af
anroiden(?), altså mens Ripley var nede og kæmpe.

mvh
Kim (der har haft den samme tanke, men har valgt at glemme den)

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 06-06-04 14:59

On Sun, 6 Jun 2004 15:23:29 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>mvh
>Kim (der har haft den samme tanke, men har valgt at glemme den)

Det mest logiske forklaring er vel, at ingen tænkte på 3'eren, da de
lavede 2'eren. Man kunne jo også forestille sig, at der rent faktisk
sad et eller flere æg lidt længere oppe i moderen. Hvad jeg ikke
forstår er, at Ripley ikke gik Sulaco grundigt efter, før hun gik i
hi.

Nå, pyt. Hvis jeg skulle lave en alien-film, skulle den foregå på
deres hjemplanet, hvor den så end er, og kunne så passende hedde
Aliens 5 (med femtallet hævet, så det blev Aliens i femte!)

Det ville vel også oplagt at lave en film, hvor de kom til Jorden og
gik løs på Manhattan.

Måske skulle man skrive et manus til Lars von Trier. Alene det, at
ingen kunne drømme om, at han ville lave sådan en film, må vel være
god lokkemad. Jeg tror faktisk, han kunne lave en rigtig, rigtig god
Alien-film. Det ville være rart at se ham bruge sit umiskendelige
talent på noget fornuftigt.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-06-04 15:03

Niels Søndergaard wrote:

> [...]
> god lokkemad. Jeg tror faktisk, han kunne lave en rigtig, rigtig god
> Alien-film. Det ville være rart at se ham bruge sit umiskendelige

Lad os gøre det!

Forresten havde Alien 3 jo også tretallet løftet, så der stod Alien i
tredie.

/David

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-06-04 15:09

Niels Søndergaard escribió / skrev

> Måske skulle man skrive et manus til Lars von Trier.

Kan du så lægge den pibe fra dig Niels!

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Morten Bowman

Dato : 06-06-04 17:21

>Det mest logiske forklaring er vel, at ingen tænkte på 3'eren, da de
>lavede 2'eren.

Nope det gjorde de ikke, hvilket også fremgår af ekstramaterialet til
3'eren.
Iøvrigt fedt at opleve Michael Biehn dybt fornærmet over at han ikke var med
i 3'eren, men var død undervejs i Sulaco.

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Mr. K

Dato : 06-06-04 18:03

Hej Niels

Jeg ved ikke om du har sovet lidt i timen, men der kommer rent faktisk en
"aliens 5", hvis man kan kalde den det, da den jo ikke rigtig hører til de
resterende i serien, og de GÅR amok på nede jorden, filmen hedder 'Alien
vs. Predator'

http://www.avp-movie.com/

http://www.apple.com/trailers/fox/avp/internet_trailer/

Mvh. Kent

Fra : Lampen

Dato : 06-06-04 21:42

Mr. K wrote:
> [...]
> resterende i serien, og de GÅR amok på nede jorden, filmen hedder 'Alien

Glæder mig til hvordan dialogen i den film kommer til at være.

Alien: hhsssshshshsssshss
Predator: grlgrlgrlgrlgrlgrlgrrl

Zing, splat, zuuum, ching ching, ROOOOOAR

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 06-06-04 21:58

On Sun, 6 Jun 2004 19:02:31 +0200, "Mr. K" <coolviking@icqmail.com>
wrote:

> [...]
>resterende i serien, og de GÅR amok på nede jorden, filmen hedder 'Alien

Jeps. Se en ret god forsmag her:

http://www.apple.com/trailers/fox/avp/featurette3/

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Henrik Johansen

Dato : 07-06-04 19:03

Ehm det er altså ikke en 5 bare så du ved det.
Aliens filmen og avp er 2 forskellige ting!

Fra : Kim2000

Dato : 06-06-04 18:57

> Det mest logiske forklaring er vel, at ingen tænkte på 3'eren, da de
> lavede 2'eren. Man kunne jo også forestille sig, at der rent faktisk

Det tænker jeg også, der gik da også rigtig mange år mellem 2 og 3. Men så
vidt jeg kan forstå så er Alien vs Predator ikke en film i serien, vel?

> Det ville vel også oplagt at lave en film, hvor de kom til Jorden og
> gik løs på Manhattan.

Det er sket i tegneserien (at de slap ned på jorden), der af mærkelige
grunde aldrig er kommet på dansk, den er ellers ganske fremragende (det som
jeg har set af den)

> Måske skulle man skrive et manus til Lars von Trier. Alene det, at
> ingen kunne drømme om, at han ville lave sådan en film, må vel være

Det ville i hvert fald være noget nyt, man kunne dog frygte det gik som det
gjorde med Bille Augusts filmatisering af Smilas fornemmelse for sne, der
var ikke meget action over dén film. Trier ville nu sikkert få mareridt
eller en eller anden fobi af at arbejde med aliens universet

mvh
Kim

Fra : -V-

Dato : 07-06-04 00:32

Niels Søndergaard wrote:
> [...]
> god lokkemad. Jeg tror faktisk, han kunne lave en rigtig, rigtig god
> Alien-film. Det ville være rart at se ham bruge sit umiskendelige

Jeg har netop i denne weekend blevet omgang* med Hr. von Triers *personlige*
assistent, så måske det kunne lade sig gøre at få ham til at kigge nærmere
på netop _det_ manus?

[*] Nej. Ingen 'omgang' i bibelsk forstand.

-V-