kender i den her side?
Fra : Jane

Dato : 06-06-04 09:26

Advarsel! Siden indeholder klamme billeder!
http://www.mainecoonkattesulter.webbyen.dk/

Jeg faldt over linket i jura gruppen, en som
spørger om man kan gøre noget.

Er der nogen af jer som kender noget til det?

Jeg er helt ulykkelig over at have set linket.
Stakkels små misser.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Doris

Dato : 06-06-04 09:32

Har set den for et stykke tid siden, men jeg spekulerer over de annoncer,
hvor der i samme gade lige pludselig er en killing til salg, som jeg tror
stammer fra huset.
V.H. Doris.

Fra : Rikke Nielsen

Dato : 06-06-04 10:25

Hold da helt hvor klamt..
Jeg kunne ikke lade være med at gå ind og kigge. Og som du også skrev, ja så
har jeg det også helt skidt nu.
Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at det kan foregå i dagens danmark.
Stakkels de små misser. Hvorfor griber myndighederne ikke ind i sådan en
sag??????
Jeg er rystet.
Mvh. Rikke.

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 06-06-04 10:46

> [...]
> Stakkels de små misser. Hvorfor griber myndighederne ikke ind i sådan en

Fordi kattene har adgang til det fri,de er IKKE spærret inde....

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jane

Dato : 06-06-04 11:07

Sascha og Sillemis skrev i <news:40c2e7d2040ed@dk-fritid-dyr-kat.dk>:

> Fordi kattene har adgang til det fri,de er IKKE spærret inde....

Hvis man har en langhårskat som man ikke børster og lader
få bylder og ikke skaffer den til dyrlæge, er det vel
dyrplageri uanset om en ikke er spærret inde?
Bare fordi en kat har adgang til det fri betyder det jo
helelr ikke at den aldrig sulter - bare tænk på alle de
mange sommerhuskatte.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 06-06-04 10:57

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse
> Advarsel! Siden indeholder klamme billeder!
> http://www.mainecoonkattesulter.webbyen.dk/

AAAARGGGHHH Nej ikke også her -
Den side og den person har pint og plaget os, med det der i flere måneder.
På en masse forums, i vores gæstebøger, i private beskeder etc. SPAM!

Der er både politi og værn osv på den sag der - og de har frabedt sig flere
henvendelser. De kan jo ikke både behandle sagen og så sidde og snakke i
telefon, med alle de mennesker der ringer - for at sige at nu må de altså
gøre noget. Alle de opringninger/mails forsinker bare deres arbejde...

Ja jeg lyder vrissen, men gosh hvor er jeg træt af den sag der. Som
forøvrigt nåede sin slutning for længe siden.

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Jane

Dato : 06-06-04 11:06

Joan Frederiksen skrev i

> Ja jeg lyder vrissen, men gosh hvor er jeg træt af den sag der. Som
> forøvrigt nåede sin slutning for længe siden.

Kan du fortælle om slutningen? Jeg har nemlig ikke hørt om sagen før.
Er kattene med bylder kommet under kyndig dyrlægebehandling?
Får de mad nu? Det vil være super hvis du kan skaffe mig min rolige
nattesøvn igen, for jeg fik det helt skidt over at se siden.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 06-06-04 11:24

> [...]
> Får de mad nu? Det vil være super hvis du kan skaffe mig min rolige
> nattesøvn igen, for jeg fik det helt skidt over at se siden.

Ja kattene blev fjernet derfra. Siden er lavet for længe siden, så tror ikke
på at der stadig, er de samme katte + problemer. Den side er nemlig slet
ikke blevet opdateret siden den blev lavet.

Jeg tillader mig at sætte dette ind, fra en anden liste - da jeg håber at
det kan bringe lidt ro.

Dette blev sendt ud d. 5/3-04 - på en katteliste

Joan
www.haarbolden.dk

Hej..

Flere har spurgt på linket til siden med billederne,
om de forsømte MCO i Jylland..

Jeg har fjernet det nu,
da der ikke er grund til at pine sit øje med at blive ved med at kigge dem,
eftersom de også har haft den virkning de skulle..

Talte med Jørgen Jensen, kredsformand for Dyrenes Beskyttelse i går.
Der er på stedet nu set kun en (to) MCO (stadig en for mange),
men der er skred i tingene, og Dyrenes Beskyttelse, Kattens Værn, Politi og
osv osv er alle i fulde gang,
men det beder til at de ikke bliver stormet med flere mails, eller
oprigninger i samme mænge som nu,
da det faktisk forsinker deres gøren, at skulle svare alle de mennesker.
Jørgen Jensen var glad ved alle de forskellige mennesker kærlighed til dyr,
men sagen er som sagt ved at være afklaret...!!

-og er bange for at tallet (16 MCO) var lidt højere end som virkligheden
var,
men men stadig skulle der da gøres noget, ingen tvivl om det..!!

Mvh
Monica

Fra : Jane

Dato : 06-06-04 12:12

Joan Frederiksen skrev i

> Jeg tillader mig at sætte dette ind, fra en anden liste - da jeg håber
> at det kan bringe lidt ro.

Så kan jeg slappe af igen. Tak skal du have.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 06-06-04 12:57

On Sun, 6 Jun 2004 12:23:31 +0200, "Joan Frederiksen"
<joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote:

> [...]
>det kan bringe lidt ro.
>
>Dette blev sendt ud d. 5/3-04 - på en katteliste

Vil lige tillade mig at gøre obs på at det er ikke Monica som har
skrevet det indlæg Joan har lagt ud her der er den som har spammet
flere kattelister, gæstebøger og folk på privat mail.

Bare så ingen lige sætter Monica i bås som spammer, en tendens der
florerer tydeligt her på NG for tiden må jeg sige

Fra : taina

Dato : 07-06-04 12:00

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse

> Ja kattene blev fjernet derfra.

Såvidt jeg har hørt er kattene der stadig. De får mad og kan gå deres vej,
og derfor kan politi og dyreværn ikke gøre noget ved det. Udover at antallet
er forkert, er det vist heller ikke maine coone katte - så problemer med
pelspleje kommer heller ikke på tale. Og så er det vist kun anmelderen, der
har set bylder på kattene.

mvh. tina

Fra : Hanne Brøgger-Jensen

Dato : 07-06-04 17:13

jeg laved en medelse om denne sag 15/4 -04.
skal der først billeder på, før folk bliver dårlige.

Mvh
Hanne Brøgger