MS Windows
briani 27239
win 98 kan ikke huske adgangskoder
Fra : Rene

Dato : 06-06-04 06:12

Hej NG

Den kan ikke huske adgangskoder når den skal på nettet. Jeg mente så at man
skulle fjerne Netværkskompnenterne hvorefter man skulle installere dem igen.
Det hjælper dog ikke.

Når jeg starter den kommer der også det der windows log-on windue frem. Mit
navn står i brugernavn og der er ingen adgangskode. Den fortæller mig at
hvis jeg ikke skriver noget i adgangskode vil dette vindue ikke komme igen.
Men ak, næste gang jeg starter computeren kommer det frem igen.

Af netværkskomponenter vælger jeg. Klientprogram til Microsoft Netværk,
TCP/IP og Microsoft opkaldskort.

Er der nogen ideer til hvordan jeg kan få den til at huske det?

Med venlig hilsen

Rene

Fra : Gevaldi

Dato : 06-06-04 06:42

Rene skriblede:
> [...]
> kommer det frem igen.
>
> Af netværkskomponenter vælger jeg. Klientprogram til Microsoft
> Netværk, TCP/IP og Microsoft opkaldskort.

I Primær netværkslogon skal du sætte den til
Windows logon.

Du skal også slette den .pwl fil der er i windows
biblioteket, så slipper du af med login boxen ved
opstart.

--
/Gevaldi