MS Windows
briani 27239
hvad er "Compress old files" under win xp ~
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 05-06-04 22:10

Hej NG.

Når jeg laver en "disk cleanup" på min ntfs formaterede hd med win xp pro,
så er der et punkt der hedder "Compress old files" Når punktet udføres
under diskoprydningen så tager det MEGET lang tid. Hvad gemmer der sig bag
betegnelsen og hvorfor tager det så lang tid inden den er færdig? Hvad gør
det godt for?

Fortsat god weekend.

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-06-04 00:01

Compress betyder komprimer. Når du vælger det bliver dine filer
komprimeret. Dette kan tage en hel del tid afhængigt af antal filer,
processor og ledig RAM.
Hvis du mangler diskplads vil jeg i stedet anbefale dig at købe en ny
harddisk.