Hvor er i nogle dejlige mennesker !.
Fra : Knud Erik Kofod

Dato : 05-06-04 15:14

Tak for hjælpen med at komme ind i SERVICE MENUEN i min SE-P800 !.
Jeg kan se at der ligger flere software til telefonen.
Hvordan finder jeg ud af om den er opdateret ???.
Kan jeg selv hente disse filer og lægge dem i min telefon,
eller er det noget der skal gøres på et aut. værksted ???.
Undskyld jeg skriver hele tiden, men jeg har skrottet min
NOKIA 6600, aldrig mere sådan en !.
Men jeg er faktisk blevet glad for min SE-P800 som jeg
har på prøve, men jeg vil bare være sikker på at den er opdateret.
Den har nogle gange smidt mit BLURTOOTH Nokia headsæt HDW-2, den taber
opkoblingen.
Så jeg vil bare være sikker på at den er opdateret,
også BLUETOOTH enheden.
Gode råd og erfaring modtages med kyshånd !.
Med venlig hilsen KE.

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-04 18:48

> Kan jeg selv hente disse filer og lægge dem i min telefon,
> eller er det noget der skal gøres på et aut. værksted ???.

Du kan sagtens gøre det selv, men det kræver et datakabel.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Jens B

Dato : 05-06-04 22:08

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan sagtens gøre det selv, men det kræver et datakabel.

Kan du forklare hvordan man gør det, og hvorfra man henter firmwaren?

Jens