Nokia 1100 låst
Fra : Henning Lund

Dato : 05-06-04 13:06

Nokia 1100ér som er købt hos DLG kan de låses op med en tast kode, og
ifald hvilken?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-04 18:50

> Nokia 1100ér som er købt hos DLG kan de låses op med en tast kode, og
> ifald hvilken?

En Nokia 1100 kan kun låses op vha. datakabel eller SIM-lockkoden som du kan
få udleveret hos operatøren hvis telefonen er over 6 måneder gammel, og
ellers kan koden købes af operatøren (men til en høj pris, ofte omkring 500
kr.).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Henning Lund

Dato : 05-06-04 20:28

Jeppe Vestergaard skrev:

>En Nokia 1100 kan kun låses op vha. datakabel eller SIM-lockkoden

Er du helt sikker på det, jeg er blevet fortalt at den kan åbnes via
remote unlock.

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-04 20:37

> Er du helt sikker på det, jeg er blevet fortalt at den kan åbnes via
> remote unlock.

Næsten, men jeg kan selvfølgelig huske forkert - du kan prøve at tjekke de
forskellige unlockeres hjemmesider.

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-04 20:39

> Er du helt sikker på det, jeg er blevet fortalt at den kan åbnes via
> remote unlock.

Og nu undersøgte jeg det lige - jeg huskede forkert - den kan låses op via
remote unlock.

www.helloo.dk kan endda klare det gratis for dig på følgende side:

http://www.helloo.dk/gratis.asp

Fra : Henning Lund

Dato : 05-06-04 21:05

Jeppe Vestergaard skrev:

> Og nu undersøgte jeg det lige - jeg huskede forkert - den kan låses
> op via remote unlock.
>
> www.helloo.dk kan endda klare det gratis for dig på følgende side:
>
> http://www.helloo.dk/gratis.asp

Mange tak for hjælpen, det var det jeg manglede (håber jeg)

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 07-06-04 10:02

Fra : Henning Lund

Dato : 07-06-04 14:59

Finn Hybjerg Hansen skrev:

> Jeg kunne tænke mig høre din memning om Nokia 1100, bl.a. om
> tastaturet er godt. Jeg har ikke selv haft mulighed for at have denne
> model i hånden endnu.

Aner det faktisk ikke, får først tilsendt et par stykker fra DLG i denne
uge.

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 18-06-04 06:26