Billigs
Fra : Henrik

Dato : 05-06-04 11:45

Jeg har idag to mobiltelefon, den ene er min og den anden er min kones. Vi
benytter begge ORANGE, men jeg tror sku at de tager røven på os, for jeg
tror at det er for dyrt.

vi vil ikke betal abb., gidder ikke tanke på nettet, og telefonerne skal
kunne bruge i udlandet ..... hvor får jeg det bedte tilbud

Fra : Carina

Dato : 05-06-04 11:54

"Henrik" <Henrik@vejgaard.com> wrote in message

> vi vil ikke betal abb., gidder ikke tanke på nettet, og telefonerne skal
> kunne bruge i udlandet ..... hvor får jeg det bedte tilbud

TDC Mixit Regning. Intet abn, dog krav om min. forbrug på 30 kr. pr. måned,
0.95 kr. pr. minut.
Regning tilsendes kvartalsvis og telefonen kan bruges i udlandet.

VH
Carina

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-06-04 12:12

"Carina" <carwina@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> TDC Mixit Regning. Intet abn, dog krav om min. forbrug på 30 kr. pr.
måned,
> 0.95 kr. pr. minut.
> Regning tilsendes kvartalsvis og telefonen kan bruges i udlandet.

Telia Comfort
Intet abn min. forbrug 25 kr pr måned
0.85 kr pr minut
http://www.teliamobile.dk/teliamobile-dk-html-da/control/pPage?url=/pages/documents/private/frontpage/frontpage.jsp

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : apollo14

Dato : 05-06-04 16:21

Ivan V. Klattrup wrote:
> "Carina" <carwina@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
eller endnu billigere, M1:
Intet abonnement
79 øre pr. min
ingen krav om minimumsforbrug
kan bruges i udlandet, og bruger tdc's net samt roamingkunder.

http://secure.m1.dk/prices_compare.asp Her kan du sammenligne priser.
https://secure.m1.dk/signup.asp her tilmelder du dig.

Og det virker bare perfekt, kommer det fra en glad kunde hos dem.

Fra : Henrik

Dato : 05-06-04 16:47

Hvordan er dækningen hos M1

Fra : apollo14

Dato : 05-06-04 16:58

Henrik wrote:

> Hvordan er dækningen hos M1

Som tdc dækker, over det hele. Har aldrig manglet net, kun når jeg var
nede i en kælder ude i TGV (Tåstrupgårdsvænge), men der er jo så meget
beton derude, at det gør helt ondt.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-06-04 17:54

"apollo14" <news@IHATESPAMapollo14.dk> skrev i en meddelelse
> ingen krav om minimumsforbrug

"For M1 gælder endvidere at hvis dit forbrug er mindre end kr. 50 om
måneden, får du en regning på kr. 50. Service- og særnumre som f.eks. 118
koster 79 øre pr. min. tillagt udbyders takst. Der takseres pr. påbegyndt
min."
står der på http://secure.m1.dk/prices_compare.asp , hvad betyder det så ?
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : apollo14

Dato : 05-06-04 18:04

Ivan V. Klattrup wrote:

-klip-

> [...]
> koster 79 øre pr. min. tillagt udbyders takst. Der takseres pr. påbegyndt

Det stod der så ikke dengang jeg kom til dem, og så vidt jeg ved har jeg
intet fået at vide om det.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-06-04 18:17

> Det stod der så ikke dengang jeg kom til dem, og så vidt jeg ved har jeg
> intet fået at vide om det.

OK, det har jo så også kun noget at sige, hvis man ringer meget lidt, hvis
det var mig, ville det i hvert fald blive dobbelt så dyrt som Telia's
løsning.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Fischer

Dato : 06-06-04 08:13

> eller endnu billigere, M1:
> Intet abonnement
> 79 øre pr. min
> ingen krav om minimumsforbrug

Som andre har påpeget, er dette ikke korrekt, og indeholder flere "fælder".
At afregne pr. påbegyndt minut kan blive ret dyrt ved korte opkald - ved
længere opkald formindskes den ekstra udgift pr. minut.
For et opkald på 1½ minut er den reelle minutpris jo 1,05 kr.

> kan bruges i udlandet, og bruger tdc's net samt roamingkunder.

Bemærk at udlandsoprettelse nu koster 99 kr.

> Og det virker bare perfekt, kommer det fra en
> glad kunde hos dem.

Hvis jeg var dig, ville jeg nærlæse min regning og sammenligne den med hvad
andre udbydere kan levere.

*Fischer

Fra : apollo14

Dato : 06-06-04 15:50

Fischer wrote:

> [...]
> For et opkald på 1½ minut er den reelle minutpris jo 1,05 kr.

> Bemærk at udlandsoprettelse nu koster 99 kr.

Ja det havde jeg så heller ikke lige set, men lur mig om de ikke fjerner
det igen.

> Hvis jeg var dig, ville jeg nærlæse min regning og sammenligne den med hvad
> andre udbydere kan levere.

Det gør jeg såmlænd hver gang, og har endnu ikke fundet nogle fejl på
den, andet end jeg ikke bliver faktureret for GPRS data, kun for MMS og
wap, resten bruger jeg gratis, men det er deres fejl.

Fra : Anders Lund

Dato : 05-06-04 12:11

Henrik wrote:

> vi vil ikke betal abb., gidder ikke tanke på nettet, og telefonerne skal
> kunne bruge i udlandet ..... hvor får jeg det bedte tilbud

Jeg ved ikke om det er det bedste, men hos Telmore kan man slå
"Automatisk optankning" til, så ledes at der automatisk trækkes penge
fra ens konto.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Michael

Dato : 07-06-04 22:02

Prøv at kig på priserne og hvordan de bliver præsenteret og overvej hvem der
tager røven på dig

Orange:
http://orange.dk/privat/produkter/go/

TDC:
http://www.mixit.dk/priser.html

Telia:
http://www.teliamobile.dk/teliamobile-dk-html-da/control/pPage?url=/pages/documents/private/frontpage/frontpage.jsp

Det er jo ikke så svært at sætte sig ind i tingene frem for at handle ud fra
en eller anden formodning man ikke engang rigtig ved hvor stammer fra
alligevel.