Fup SMS??
Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-06-04 10:54

Hej Gruppe.

Den SMS der bliver sendt rundt, om at man skal ringe til 60806181, er det et
sådant nummer hvor der bliver trukket et stort beløb en ens regning???

Der bliver nemlig også sendt en anden SMS med en advarsel mod at ringe til
nævnte nr, det skulle nemlig koste 2500,-

HVM Thomas.

Fra : Fischer

Dato : 05-06-04 10:59

> Den SMS der bliver sendt rundt, om at man skal
> ringe til 60806181, er det et sådant nummer hvor
> der bliver trukket et stort beløb en ens regning???

Det er et ganske alm. dansk mobilnummer, og derfor kan du aldrig blive
trukket andet end normal takst for at ringe til sådan et nummer.
Det er bare en morsom telefonsvarer.

> Der bliver nemlig også sendt en anden SMS med
> en advarsel mod at ringe til nævnte nr, det skulle
> nemlig koste 2500,-

Og det er noget sludder.

*Fischer

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-04 12:04

> Der bliver nemlig også sendt en anden SMS med en advarsel mod at ringe til
> nævnte nr, det skulle nemlig koste 2500,-

Det er et CBB mobilnummer, som ikke er i brug, med en telefonsvarer indtalt
på.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg