PainKiller
Fra : Jim

Dato : 05-06-04 18:49

Hej Gruppe..
Jeg er lige gået i gang med PainKiller, forøvrigt et hyggeligt gå-amok
spil...
Men jeg er kommet til en boss tror jeg, i Catacombs..
Men han vil bare ikke dø, jeg har brugt 100 skud fra min hotgun + lidt
xtra...
Hvad skal der til for at slå ham ihjel??

Mvh Jim

Fra : Poul Johannsen

Dato : 05-06-04 19:30

Hej

> [...]
> xtra...
> Hvad skal der til for at slå ham ihjel??

Oppe over ilddybet er noget af loftet i en anden farve. Skyd det, så kommer
der lys ind. Så skal du bare lokker ham ind i lyset.

Mvh Poul

Fra : Simon - [8230]

Dato : 05-06-04 18:52

> Hvad skal der til for at slå ham ihjel??

Hint: kig op i loftet ...

Simon

Fra : Jim

Dato : 05-06-04 21:41