c & c generals spørgsmål
Fra : Brodlos

Dato : 05-06-04 13:41

Hvis man vil spille c & c generals på et hjemmenetværk på to computere med
windows XP, uden at slå den indbyggede win XP firewall fra, hvilken port
skal man så åbne i sin firewall? (vi kan pt. ikke spille uden at slukke ned
for firewallen på begge computere)

mvh MB

http://dvd.brødløs.dk

Hvis din browser ikke understøtter æ,ø, og å, brug i stedet
http://on.to/brodlos

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 05-06-04 21:20

"Brodlos" <software@hardware.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> windows XP, uden at slå den indbyggede win XP firewall fra, hvilken port
> skal man så åbne i sin firewall? (vi kan pt. ikke spille uden at slukke

Prøv i en gruppe for computerspil. Dette er en gruppe for rigtige spil.

Lars

Fra : Martin Thunø

Dato : 06-06-04 12:29

> Prøv i en gruppe for computerspil. Dette er en gruppe for rigtige spil.

Skulle da men at denne gruppe er for computerspil da den hedder
dk.spil.computer og hvorfor er C&C et "forkert" spil?

Mvh
Martin

Fra : Gerner

Dato : 06-06-04 16:30

On Sun, 6 Jun 2004 13:28:31 +0200, "Martin Thunø"
<martin.thunoe@REMOVEXXXteliamail.dk> wrote in dk.spil.computer:

>Skulle da men at denne gruppe er for computerspil da den hedder
>dk.spil.computer og hvorfor er C&C et "forkert" spil?

Det er bare en tosse der tror han er noget.
alt.games.generals,dk.spil.andre-emner,dk.spil.computer

så vil i ikke se hans bræk så undlad dk.spil.andre-emner i jeres svar.
I den gruppe har de den højrøvede mening at brætspil er noget, men hvorfor er
den gruppe så tom tom tom ? De har ikke en skid at snakke om.

--
Gerner
1300WU/6191hrs

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 06-06-04 17:36

"Martin Thunø" <martin.thunoe@REMOVEXXXteliamail.dk> skrev i en meddelelse

> Skulle da men at denne gruppe er for computerspil da den hedder
> dk.spil.computer

Fordi Brødløs havde lavet X-post uden at gøre opmærksom på det.

"Denne" gruppe hedder jo dk.spil.andre-emner, men det skyldes naturligvis at
det er den jeg læser.

> og hvorfor er C&C et "forkert" spil?

Det har jeg da aldrig påstået

Desuden har jeg slette det oprindelige svar, da jeg opdagede at brødløs
havde lavet X-post.

FUT: dk.spil.computer

Lars

Fra : danni plougmann

Dato : 05-06-04 22:53

http://freewebhosting.hostdepartment.com/s/skyhigh911/generals.html
her står noget om firewall og porte til c&c generals.