madness - our house, acapella music
Fra : Thomas Larsen

Dato : 05-06-04 10:01

hej ng.

jeg er på udkig efter en acapella version af madness` our house, men synes
ikke at kunne finde den, er der nogen der kan hjælpe?

hvis der er nogen der har et link til en fed side med acapella music, vil
jeg gerne høre nærmere.

mvh Thomas

Fra : steffen martin

Dato : 05-06-04 14:46

"Thomas Larsen" <ttl-byg@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke at kunne finde den, er der nogen der kan hjælpe?
>
> hvis der er nogen der har et link til en fed side med acapella music, vil

Nogen speciel grund til at du vil ødelægge denne klassiker fra Madness med
en acapella version?

Av mine øre...

Steffen
--
Artist Steffen Martin, odense, denmark
www.steffenmartin.dk

Fra : Thomas Larsen

Dato : 05-06-04 15:18

jes der er en fed grund, og det er at jeg vil peppe den lidt op med lidt
techno/dance rytmer og så lige et par bpm`s mere.
det kunne da være kanon med den netop rigtig fede gamle klassiker.

aahhhh mine øre....