Band of brothers ?
Fra : Mr. K

Dato : 05-06-04 09:41

Hej Tøser =)

Er der nogle af Jer, der ved forskellen på de to dvd-udgivelser af "Band of
brothers"? Udover at den ene (til ca.849,-) er i en fin "tin box", kan jeg
ikke finde nogen forskel....Og der er trods alt en prisforskel på ca. 300
kroner.

Tin box - http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=9253
standard - http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=10269

Mvh.

Kent

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-06-04 10:21

Mr. K wrote:
> [...]
> ikke finde nogen forskel....Og der er trods alt en prisforskel på ca. 300

Standard kan fås til 308 kroner incl. forsendelse:

http://www10.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=5135

Du kan endda spare en tier eller to med rabatlink og vouchers.

Tin Box kan fås for små 500 kroner:

http://www.choicesdirect.com/templates/product.asp?ProductGuid=663008&CallerID=NDPC9146

/David

Fra : Devast8or

Dato : 05-06-04 13:45

David Rasmussen wrote:

> Standard kan fås til 308 kroner incl. forsendelse:
>
> http://www10.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=5135

Den kan nomalt findes spritny i folie til US$10 på eBay.

Devast8or

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-06-04 10:53

Mr. K escribió / skrev

> [...]
> "Band of brothers"? Udover at den ene (til ca.849,-) er i en fin
> "tin box", kan jeg ikke finde nogen forskel....Og der er trods alt

JEg aner det ikke, men de er lidt pebret i prisen, tjek denne her:
http://www2.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=5135

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Mr. K

Dato : 05-06-04 15:01

Okay gutter, nu stiller jeg spørgsmålet én gang til =) Da der vidst er
lidt misforståelse omkring mit spørgsmål.

Det ser ud til, lige nu, at der er sport i hvem der kan finde den billigste
udgave......hvilket ikke var mit spørgsmål....Jeg er godt klar over, at jeg
kan finde den billigere selv her i DK....bare ved at kigge på dvdpriser.dk.
Men der er stadig en prisforskel på de to udgaver, uanset hvor man så køber
dem - selv hos den største krejlerbiks på gaden i RUSLAND!
(jeg linkede blot til dvdoo fordi jeg ved, de sælger dem begge og så kunne
folk måske finde en forskel jeg ikke havde opdaget.)

Mit spørgelsmål er: Er der nogle kloge gutter, der kan fortælle mig
forskellen på de to udgaver??

....for hvis det kun er embalagen til forskel gider jeg ikke bruge penge på
tin box-udgaven! (...nøjagtig som det indlæg, der var her i NG, med
Terminator 2, at der findes en dvd-udgave, hvor Arnold's ene øje blinker
(som jo absolut ikke er værd at give ekstra penge for).

Mvh. Kent

Fra : Jakob Madsen

Dato : 05-06-04 15:18

> Mit spørgelsmål er: Er der nogle kloge gutter, der kan fortælle mig
> forskellen på de to udgaver??

Tin boksen er den eneste forskel, indholdet er nøjagtig det samme!

/Jakob

Fra : Mr. K

Dato : 05-06-04 18:22

Okay....mange tak for svaret =)

Fra : Jesper

Dato : 05-06-04 15:28

Mr. K <coolviking@icqmail.com> wrote:

> [...]
> ikke finde nogen forskel....Og der er trods alt en prisforskel på ca. 300

Nu kan "madkassen" altså får en del billigere i CDON.com:

http://www.cdon.com/main.phtml?prod=285489&navroot=903&page=product&part

Pris 659 kr

--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton