Bjergkøbing Grand Prix
Fra : Panda Bamsen

Dato : 03-05-01 19:08

Er der nogen som ved, om man kan købe filmen Bjergkøbing Grand Prix på dvd
eller vhs?

/ Panda

--
Red Pandaen:
www.panda.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-05-01 19:15

Hej Panda Bamse

Den har længe kunne fås på VHS, men kan måske være svær at opdrive fordi den
er udsolgt.
Den udkommer snart på DVD og kan fx forudbestilles fra www.dvdoo.dk

Fed film!

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Tommy Nitz

Dato : 03-05-01 20:45

Michael Lund Sørensen <milux@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:JehI6.4671$T22.321820@news010.worldonline.dk...
> Hej Panda Bamse
>
> Den har længe kunne fås på VHS, men kan måske være svær at opdrive fordi
> [...]

Og hvis du er interesseret i 2-disk versionen, er den på co-shopping hos
www.mgpshop.dk med en "bedste pris" på 209 kroner.

hilsener

Tommy Nitz

Fra : Søren Rohde

Dato : 05-05-01 21:52

Er der nogen der ved om det er Helge Kjærulff med flere som lægger stemmer
på DVD´en eller om der er lagt nye stemmer på?

--
Venlig hilsen Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 06-05-01 00:19

Hej Søren

AVA?

På mit videobånd - og i gamle dage - var det Gunnar NU Hansen der speakede
løbet. Jeg kan ikke se den film uden at han speaker!
Jeg ved ikke hvem det er på DVD'en, men jeg skal ikke have den hvis ikke det
er Gunnar NU!

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 06-05-01 17:30

Det ER ihvertfald den originale tale fra 'dengang'.

Med venlig hilsen
Rasmus

Fra : Søren Rohde

Dato : 10-05-01 22:30

Det er bare dejligt. Det er rigtigt nok at Gunnar NU speaker løbet (havde
jeg glemt), men salig Helge er ham der er filmens fortæller. Jeg har set at
Laserdisken har importeret den Norske version, så den køber jeg måske
istedet for at vente til den 29. maj. Men hvad er forskellen? Er det kun
coveret til forskel?

--
Venlig hilsen Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk

Rasmus Christiansen <rasmus@id-music.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MYeJ6.10402$T22.876699@news010.worldonline.dk...

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 10-05-01 23:29

Jeps. Kun coveret er forskelligt. Desuden er jeg lidt ked af at du køber den
hos Laserdisken, når vi nu har haft den siden starten af april. (c:

Med venlig hilsen
Rasmus
Axel Music

Fra : Søren Rohde

Dato : 15-05-01 16:15

Hej Rasmus - jammen det er da osse bare fordi I ikke har en butik i Århus.
Hvis I havde ville jeg med sikkerhed have været første køber til den film
hos jer.

--

nyhedsmeddelelse:TAEK6.2121$zv2.336684@news010.worldonline.dk...

Fra : Jonas Skjoldan

Dato : 03-05-01 19:26

hejsa..

ja jeg ved ikke om du stadig kan få den, men for et stykke tid siden kunne
du få den hos Axel musik, den samme version som kommer her snart, og lad mig
sige, den er dejlig.. :)

/jonas

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 03-05-01 22:47

"Jonas Skjoldan" <skjoldan@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> du få den hos Axel musik, den samme version som kommer her snart, og lad

Der er stadig enkelte tilbage...

Med venlig hilsen
Rasmus