Varmforzinkning (OT, sorry)
Fra : tnf

Dato : 05-06-04 19:32

Hej

Undskyld, men det er ret off topic, men viste ik hvor jeg ellers skal
spørge.

Jeg har 250 kg jern jeg gerne vil have galvaniseret, men hvad er ca prisen
pr kg??

Skal nemlig gi et tilbud på noget....

Ved godt jeg kan vente til mandag og så ringe til herning, men det var nu
rart at vide :)

Håber I vil hjælpe...

Mvh

Martin

www.fusk.tk

Fra : Thomas

Dato : 05-06-04 20:16

"tnf" <tnf@buffernetNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Skal nemlig gi et tilbud på noget....
>
> Ved godt jeg kan vente til mandag og så ringe til herning, men det var nu

Jeg mener at vi giver 5kr. pr kg. ved Herning.

Mvh. Thomas

Fra : Søren \(9000\)

Dato : 05-06-04 21:26

> [...]
>

> Skal nemlig gi et tilbud på noget....
>
> Ved godt jeg kan vente til mandag og så ringe til herning, men det var nu

der er også en mulighed i Støvring...prisen er noget nær det samme....måske
det kan gøres "orange"...ligesom din tipskovl.....hehe

Søren (9000)

Fra : tnf

Dato : 05-06-04 22:42

Glæder mig at der er nogen der gider tjekke min side :)

Okay. Det vil jeg lige undersøge. Tak....

tnf