MS Windows
briani 27239
exe filer problem ved download
Fra : Janner

Dato : 05-06-04 10:13

Har på mit Xp pro konstateret at jeg pludseligt har problemer når jeg skal
downloade filer fra nettet. Har ingen firewall enabled og kører med
stofanet.

Tager jeg f.eks. et tilfældigt prg. fra http://www.tucows.com får jeg bare
meldingen kan når jeg trykker på et download link : Kan ikke åbne siden bla
bla prøv igen senere. Konkret kan vi tage eksemplet
http://www.mapistore.com/Outlook/Attachments/Review_00082_index.html hvor
jeg vil hente filen AOsetup.exe ... jeg får bare fejlen om siden ikke kan
åbnes mens jeg på fruens pc på samme opkobling ingen problemer har. Så
problemet må være i min windows ???

Det sjove er at der ingen problemer er ved f.eks. en zip fil eller lignende.

Har scannet for virus samt adware med alt hvad jeg lige har kunne finde uden
at få noget som helst

Håber på hjælp, har lige installeret denne win version fra scratch

Hygge

Jan

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-06-04 11:59

Janner skriver:

> Håber på hjælp, har lige installeret denne win version fra scratch

Hvad står sikkerhedsniveauet til ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Janner

Dato : 06-06-04 11:53

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> Janner skriver:

> Hvad står sikkerhedsniveauet til ?

Tjekkede i explorer det står til medium har også prøvet low , men samme
resultat. Den interne firewall i XP er ligeledes slået fra

Hygge

Jan