Åben form i nyt vindue...
Fra : Simon Moore Højer

Dato : 05-06-04 17:46

Jeg har en loginside på min hjemmeside. Jeg vil gerne have at når brugeren
trykker på 'submit' åbnes der et nyt vindue med den side som er angivet i
'action'. Er der nogen der kan forså hvad jeg mener, og som kan løse mit lille
problem?

--
Simon Moore Højer

Der er en skaber bag hver en kode...
Der er også en skaber bag vores klode!!!

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 05-06-04 21:48

Simon Moore Højer wrote:

> [...]
> 'action'. Er der nogen der kan forså hvad jeg mener, og som kan løse mit lille

Hvis det blot skal være et nyt vindue - og ingen krav ellers til
vinduet, burde følgende virke:

<form action="http://example.com" target="_blank"><input
type="submit"></form>

mvh