Gåde -
Fra : Karsten Korsgaard

Dato : 23-05-04 14:03

Jeg har fået flg. gåde, og nej jeg tror ikke det er det som man først tænker
på :).
Nogle der har et godt bud ???
Jeg tror det kunne være en blomst ???

Plz reply to: kalle@it-guru.dk

Hvad er det som er 15 cm. langt, har vandtryk i den ene ende, og et hoved i
den anden ende?

Nogen kan lide at sætte den ind, andre lader den gå med det samme.

Den er til glæde for nogen og til bekymring for andre.

Ind i mellem har man den i hånden. - manden har den i bukserne, og det har
kvinden også en gang imellem.

Sætter man den ind, så vokser den.

Fra : F. Hansen

Dato : 23-05-04 14:27

En100 kr. seddel.

Finn

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-05-04 15:07

Karsten Korsgaard wrote:

> [...]
>
> Den er til glæde for nogen og til bekymring for andre.
>
> Ind i mellem har man den i hånden. - manden har den i bukserne, og det har

En PIK. Man har sgu´ da ikke blomster i bukserne (okay, du har måske,
men ingen andre har)...

mvh.
Martin Jørgensen

--
þÿ

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 23-05-04 15:35

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse
> Karsten Korsgaard wrote:
>

> En PIK. Man har sgu´ da ikke blomster i bukserne (okay, du har måske,
> men ingen andre har)...

Tsk tsk tsk. Det er da en pengeseddel!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Claudio Adam

Dato : 23-05-04 15:53

Karsten Korsgaard <kalle@it-guru.dk> skrev:
>Jeg har fået flg. gåde, og nej jeg
>tror ikke det er det som man først tænker
> [...]

Godag Godag,

jamen det må da være hjernen,
måske ligefrem den foreste del

--
med venlig hilsen,
Claudio Adam

ps. spørgsmål og svar der ikke er underskrevet
med for og efternavn vil ikke blive besvaret.

Fra : Jens Olsen

Dato : 23-05-04 18:42

"Karsten Korsgaard" <kalle@it-guru.dk> wrote in message news:<40b0a0ee$0$266$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Jeg har fået flg. gåde, og nej jeg tror ikke det er det som man først tænker
> på :).

Hold venligst dine postings i de nyhedsgrupper hvor de hører til.