T610 booter og nulstiller tid/dato
Fra : Adam Christensen

Dato : 04-06-04 20:14

Hej NG,

Min T610 er begyndt at opføre sig højst mærkeligt: Den booter meget ofte
(flere gange om dagen, nogle gange flere gange i timen) og jeg skal indtaste
PIN-koden igen. Den nulstiller også tid/dato til kl. 02:00 (kan ikke lige
huske datoen, 01-jan-03 mener jeg) - nogle gange flere gange dagligt, andre
dage slet ikke.

Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener det begyndte efter jeg havde fået
opdateret softwaren til R4C003 (prgCXC12-5567_EU_3).

Er der andre har oplevet noget lignende med T610?

--
Adam

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-04 08:29

> Er der andre har oplevet noget lignende med T610?

Nej, ikke umiddelbart. Har du mulighed for at teste et andet batteri i
telefonen, for at se om ikke det er der problemet ligger, og det så bare
tilfældigt er ramlet sammen med en software-opdatering?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Adam Christensen

Dato : 05-06-04 20:06

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> wrote in message

> Nej, ikke umiddelbart. Har du mulighed for at teste et andet batteri i
> telefonen, for at se om ikke det er der problemet ligger, og det så bare
> tilfældigt er ramlet sammen med en software-opdatering?

Det var en idé; det vil jeg prøve

--
Adam

Fra : Adam Christensen

Dato : 12-06-04 20:53

"Adam Christensen" <adam_christensenFJERN@hotmail.com> wrote in message
> "Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> wrote in message

> Det var en idé; det vil jeg prøve

Nope, det hjalp ikke

--
Adam