Problem med visning af navne i indbakken??~
Fra : Mull

Dato : 04-06-04 18:09

Hej

Når jeg er inde i min indbakke, på min nokia 6610
Er det ikke alle bedskeder som jeg kan se hvem er fra, bestemte personers
navne vises ikke, men i stedet en del af tekstbeskeden. Som personerne ikke
findes i telefonbogen!! MEN alle personerne ligger i telefonbogen!!

Hvordan kan jeg få min telefon til at vise navnet på den som har sendt min
en beskeden??

Ps. Er der andre der har oplevet samme problem??

Mvh Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-04 21:18

> Hvordan kan jeg få min telefon til at vise navnet på den som har sendt min
> en beskeden??

Hej.

Har du prøvet at sætte dit SIM-kort over i en anden mobiltelefon? Således
finder du ud af, om det er SIM-kortet eller mobiltelefonen den er gal med.
Er det SIM-kortet hjælper det jo ikke så meget at sidde og rode med
telefonens indstillinger, og visa versa.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Thomas

Dato : 05-06-04 09:12

Jeppe Vestergaard wrote:

> [...]
> den er gal med. Er det SIM-kortet hjælper det jo ikke så meget at
> sidde og rode med telefonens indstillinger, og visa versa.

Havde ingen problemmer med SIM kortet på min nokia 3210!! Min kærestes SIM
kort har samme problem med denne telefon, bare med nogle andre nummer!!

Mvh Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-04 10:11

> Havde ingen problemmer med SIM kortet på min nokia 3210!! Min kærestes SIM
> kort har samme problem med denne telefon, bare med nogle andre nummer!!

Det lyder som et problem der kan afhjælpes vha. software-opdatering - f.eks.
hos enten TeleCare eller Teleservice.

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 05-06-04 15:31

Mull griflede i news:40c0ac92$0$456$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
> [...]
> telefonbogen!!
> Ps. Er der andre der har oplevet samme problem??

Jeps! Hvis du har samme nummer stående mere end én gang, ved den ikke
hvilket navn den skal vise - og lader være! Så hvis du har numrene liggende
både på sim-kortet og telefonhukommelse, så er det derfor!

--
Hygge...
Daniel

Fra : Thomas

Dato : 05-06-04 22:16

Daniel Alstrup wrote:
> [...]
> hvilket navn den skal vise - og lader være! Så hvis du har numrene
> liggende både på sim-kortet og telefonhukommelse, så er det derfor!

Jamen jeg har IKKE det samme nummer liggende 2 gange!!!!!

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 06-06-04 11:39

Thomas griflede i news:40c2378b$0$148$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> Jamen jeg har IKKE det samme nummer liggende 2 gange!!!!!

Hmmm, det lyder mystisk så. De gange det er sket for mig, er fordi nogle
venner har pillet. Én gang ville de bytte rundt på deres numre (så jeg ville
ringe til den forkerte), men nåede kun at skifte det ene, sådan at det stod
to gange... Hvis du har dobbeltchecket at numrene ikke står under flere
navne, så melder jeg fisk!

--
Hygge...
Daniel

Fra : Thomas

Dato : 06-06-04 14:08

Mull wrote:
> [...]
> sendt min en beskeden??
>
> Ps. Er der andre der har oplevet samme problem??

Mit problem er også beskerevet i disse tråde:

http://nokiafree.org/forums/t26906/s9638ddb032fb169a0286f74708c11b1a.html

http://www.allaboutsymbian.com/archive/t-19041

Tror i jeg skal have opdateret min firmware??

Hvad er den nyeste firmeware version til en N6610?? i øjeblikket har jeg
"V5.52"

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 06-06-04 14:24

Thomas griflede i news:40c316a7$0$242$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> Tror i jeg skal have opdateret min firmware??
>
> Hvad er den nyeste firmeware version til en N6610?? i øjeblikket har
> jeg "V5.52"

Mener det er den nyeste version. Og en firmware opdatering ville sikkert
heller ikke hjælpe. Jeg har haft 4-5 forskellige versioner, da jeg hele
tiden har opdateret den, når en ny udkom (fordi jeg kan!). Og jeg har aldrig
oplevet problemet med min 6610 (pånær når der er pillet )
Men når nu du er sikker på at nummeret ikke står to gange, så prøv at se, om
det nummer den ikke vil vise navn på, minder meget om et andet? Altså sådan
at måske kun et eller to cifre er anderledes. Og så lige prøve at slette dét
og se...

Jeg kan huske at min far har oplevet på min gamle Nokia 6210 at én ringede
til ham, og så vidste den et navn fra telefonbogen - sagen var bare, at det
ikke var ham, der ringede til ham! Det var én, med storset samme tlf.nummer,
pånær sidste (eller næstsidste) ciffer.....

--
Hygge...
Daniel

Fra : Thomas

Dato : 06-06-04 14:48

Daniel Alstrup wrote:
> [...]
> var bare, at det ikke var ham, der ringede til ham! Det var én, med
> storset samme tlf.nummer, pånær sidste (eller næstsidste) ciffer.....

Har tjekket nummerne igennem og der er ikke et der ligner, så det er heller
ikke det!

Da min kæreste havde mobilen kunne hun godt sende beskeder til sig selv hvor
hendes navn blev vist. Nu hvor jeg har mobilen kan jeg ikke se hendes navn
når hun sender en besked til mig.
For sjov prøvede hun mobilen (igen) med sit simkort i, og nu vises den IKKE
hendes navn når hun sender en besked til sig selv!!!!

MEGET mystisk telefon!! kan man resete hele mobilens software?? og hvordan?

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 06-06-04 17:47

Thomas griflede i news:40c31ffe$0$314$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> MEGET mystisk telefon!! kan man resete hele mobilens software?? og
> hvordan?

Lyder godt nok underligt! Den eneste måde fuldstændig at resette den på, er
vist ved at få en firmware opdatering.... Ved ikk' om man kan resette den
med et datakabel.....
Jeg melder fisk herfra....

--
Hygge...