Farvelogo - FC KØBENHAVN
Fra : Thomas Petersen

Dato : 04-06-04 17:36

Jeg har købt mig en Nokia 7250i og vil i den forbindelse gerne have en eller
anden form
for FCK-logo i baggrunden, naturligvis i farver.

Er der nogen, der ved, hvor på "alle mobilsiderne" på nettet, jeg kan finde
et sådan?
Thomas Petersen

Fra : Peter T Nielsen

Dato : 04-06-04 18:32

"Thomas Petersen wrote in message
> [...]
> anden form for FCK-logo i baggrunden, naturligvis i farver.
> Er der nogen, der ved, hvor på "alle mobilsiderne" på nettet, jeg kan
Hejsa

Det kan du finde på http://www.hotmobil.dk/
direkte link: http://www.hotmobil.dk/128/BR89.jpg

mvh Peter

---

Fra : Thomas Petersen

Dato : 04-06-04 19:03

"Peter T Nielsen" <poffi@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> eller
> [...]

Hej Peter

Tusind tak for hjælpen........... det hjalp en del på min mobils værdi

Thomas

Fra : apollo14

Dato : 05-06-04 16:25

Thomas Petersen wrote:
-klip-
> Hej Peter
>
> Tusind tak for hjælpen........... det hjalp en del på min mobils værdi

Er den da nu så billig, at man får den smidt i nakken *S*, kunne ikke
lade vær :).

Og får en god ordens skyld, kan du ikke klippe det væk som ikke er
nødvendigt.

Fra : Thomas Petersen

Dato : 06-06-04 18:14

"apollo14" <news@IHATESPAMapollo14.dk> skrev i en meddelelse

> Er den da nu så billig, at man får den smidt i nakken *S*, kunne ikke
> lade vær :).

Ja, ja........misundelse er en grim ting