Jeg så en venlig sjæl !.
Fra : Knud Erik Kofod

Dato : 04-06-04 14:04

Hej med Jer.
Jeg så for et stykke tid siden en venlig sjæl der lagde
en LINK ud med FIRMWARE opdateringer.
Med oplysninger om FIRMWARE versioner og koden til de forskellige
mobiltelefoner til at komme ind og se FIRMWAREN ( version m.m. ).
Vær sød og rar at give mig den igen.
Med venlig hilsen knud Erik Kofod.

Fra : DaaN

Dato : 04-06-04 16:29

firmwareopgradering:
http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?download_id=180
- DaaN

Fra : Knud Erik Kofod

Dato : 04-06-04 18:27

Hej DaaN.
Tak for info.
Dette du her henviser til er betalingsprogrammer !.
Jeg skal bare have at vide hvordan jeg kommer ind i det der hedder
SERVICE-MENUEN i en SE-P800, for at se min firmware version m.m.
Venlig hilsen KE.

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 04-06-04 21:18

On Fri, 4 Jun 2004 19:26:41 +0200, "Knud Erik Kofod"
<knold-tot@balle-bredsten.dk> wrote:

> [...]
>Jeg skal bare have at vide hvordan jeg kommer ind i det der hedder
>SERVICE-MENUEN i en SE-P800, for at se min firmware version m.m.

Det behøver du ikke noget specialprogram til . 0,25 sekunders Googling
gav nedenstående resultat:

http://www.pdaphonehome.com/forums/showthread.php?s=&threadid=5584

KS

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-04 21:20

> Dette du her henviser til er betalingsprogrammer !.
> Jeg skal bare have at vide hvordan jeg kommer ind i det der hedder
> SERVICE-MENUEN i en SE-P800, for at se min firmware version m.m.

Hej.

Prøv følgende:

scroll op
*
scroll ned
scroll ned
*
scroll ned
*

Med scroll menes der, at du på JogDial skal scrolle et hak.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg