Mærkeligt nr.
Fra : Max

Dato : 04-06-04 08:37

Blev ringet op den anden dag fra et nr som lyder: 414172646XX. X'erne er
indsat pga. "sikkerhed" i nummert, men det var altså tal.

Er her nogen som ved hvad det er og hvor det er fra?

/Max

Fra : Fischer

Dato : 04-06-04 08:50

> Blev ringet op den anden dag fra et nr som lyder:
> 414172646XX. X'erne er indsat pga. "sikkerhed" i
> nummert, men det var altså tal.
> Er her nogen som ved hvad det er og hvor det er fra?

Kunne være et opkald fra Schweiz som har landekode +41.

*Fischer

Fra : Max

Dato : 04-06-04 09:50

> Kunne være et opkald fra Schweiz som har landekode +41.

Det kan da godt være...

Så var det nok min bank som ville fortælle at der ikke kunne være flere
penge på min konto Nå ikke...

Det irritere mig, for jeg var på arbejde så jeg kunne ikke tage den...

Nogen som ved om Schweiz har en oplysning allá www.dgs.dk?

Nu vi er ved det med mærkelige opkald, jeg fik også et "data opkald"... som
jeg skulle bruge en ekstern enhed for at tage.... så det gjorde jeg så
ikke... Men hvad er det nu for noget?

/Max

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 04-06-04 10:24

"Max" <maxsesNOT@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen som ved om Schweiz har en oplysning allá www.dgs.dk?

Hvis du vælger links på dgs.dk vil du få et par forslag.
--
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC A/S"