"Skudsikker" telefon?
Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 03-06-04 14:49

Hejsa..

Foranlediget af tråden "Dyreste mobil?" og de der Vertu telefoner,
kom jeg til at spekulere på om der også er firmaer der laver
"mekanikertelefoner", dvs. telefoner der kan tåle møg, slag og
anden mishandling? Personligt synes jeg det kunne være råt med
sådan en kevlartelefon man uden problemer kunne bruge til at åbne
øl med..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-04 15:09

> [...]
> anden mishandling? Personligt synes jeg det kunne være råt med
> sådan en kevlartelefon man uden problemer kunne bruge til at åbne

Det nærmeste du kommer er vidst Nokia's såkaldte håndværkertelefoner (som
jeg ikke synes er videre holdbare..).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 07-06-04 12:47

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> wrote in message
> [...]
> anden mishandling? Personligt synes jeg det kunne være råt med
> sådan en kevlartelefon man uden problemer kunne bruge til at åbne

Ericsson R250pro kan vel stadig findes nogen steder og den kan nærmest ikke
ødelægges

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 07-06-04 15:03

Flemming Lynggaard wrote:

> Ericsson R250pro kan vel stadig findes nogen steder og den kan nærmest ikke
> ødelægges

Ja, den ser godtnok solid ud... Min egen søgning har bragt mig hen
i nærheden af en Motorola i530, den overholder en eller anden
militærstandard for støv, slag og "åbne øller"..

--
Hygge..
Thomas