parkere mobilnummer
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-06-04 11:59

Findes der en måde at parkere et mobilnummer uden at det koster en
formue ? (allerhelst gratis).

Nummeret behøver ikke kunne bruges mens det er parkeret.

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/blog/ ::...
'Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 03-06-04 12:04

Henrik Stidsen griflede i news:Xns94FD840631BB6HS235dk@130.225.247.90:
> Findes der en måde at parkere et mobilnummer uden at det koster en
> formue ? (allerhelst gratis).

Umiddelbart tror jeg det ikke... Men du har jo muligheden med at overføre
det til fx Telmore, og så bare betale de 7,50 kr. om måneden (i
admin.gebyr), det er trods alt kun 90 kr. om året... faktisk lidt mindre, da
de jo først starter med gebyret efter de første 3 måneder.

--
Hygge...
Daniel

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-06-04 12:48

"Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk> wrote in

> [...]
> måneden (i admin.gebyr), det er trods alt kun 90 kr. om året...
> faktisk lidt mindre, da de jo først starter med gebyret efter de

Havde håbet på at finde noget der var helt gratis - men ellers er
Telmore umidelbart også det billigste jeg kan finde.