Samsung E700 - N6230 - N7200
Fra : Philip T. Frederikse~

Dato : 03-06-04 11:16

Hvilken ville I vælge hvis I stod og skulle have en ny ?
Jeg vil ikke have SE da jeg har haft en T68i og var meget utilfreds med den,
så SE er ikke i betraktning.

Mine forudsætninger:
Kameraet skal være til "sjov og spas"
MP3 og radio kunne være fedt nok, men ærlig tror jeg ikke jeg kommer
til at bruge det fandens meget. Radio på arbejdet og i bilen. Hjemme skal
jeg passe
familien, så der kan jeg ikke gå og høre musik
Det er nok meste til alarmer, sms, kalender og alm. samtaler (taler i
gennemsnit 3-4 timer hver dag ifm. mit arbejde)

--
/ Philip T. Frederiksen
( fjern "dyret" i min mail adresse )

www.ale.dk - Medlem nr. 6152

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-04 11:37

> Hvilken ville I vælge hvis I stod og skulle have en ny ?
> Jeg vil ikke have SE da jeg har haft en T68i og var meget utilfreds med
den,
> så SE er ikke i betraktning.

Jeg har også haft problemer med Nokia 3510i, derfor afskriver jeg ikke
mærket - og det samme med SonyEricsson.

> Mine forudsætninger:
> Kameraet skal være til "sjov og spas"
> Det er nok meste til alarmer, sms, kalender og alm. samtaler (taler i
> gennemsnit 3-4 timer hver dag ifm. mit arbejde)

Jeg ville vælge Nokia 6230 eller SE T630. Jeg fravælger E700, da jeg synes
den er irriterende at tale i over længere perioder (men det er nok bare
mig). Nokia 6230 har radio og MP3-afspiller, men koster også noget mere end
SE T630 - og du nævner, at du nok ikke kommer til at bruge det specielt
meget. Kalenderen fungerer fint i begge telefoner.

Skal kalenderen skulle kunne synkroniseres let med Outlook?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Philip T. Frederikse~

Dato : 04-06-04 08:55

> Skal kalenderen skulle kunne synkroniseres let med Outlook?
>
> --
> Mvh.
> Jeppe Vestergaard, Aalborg
> Erstat "hos" med @ i min email-adresse.

Ja det ville da være en rigtig fin ting. Pt. hælder jeg nok mest til E700.
Kan man synkronisere med den ?

/Philip

Fra : Lars Koch - Odense

Dato : 04-06-04 11:22

nej... desværre

Fra : Philip T. Frederikse~

Dato : 04-06-04 11:50

"Lars Koch - Odense" <lkh79@REMOVEhotmail.com> wrote in message
> nej... desværre

Nå ærgeligt nok. Godt man så har en PDA også :)

Fra : Lars Koch - Odense

Dato : 04-06-04 11:52

> Nå ærgeligt nok. Godt man så har en PDA også :)

Det samme her :) Jeg savnede bluetooth på min Samsung e700, da jeg godt kan
lidt at jeg kan gå på nettet på min pda (også der hvor der ikke er wlan)...
men hvis du ikke mener du kommer til at bruge bluetooth delen, så er det en
fin og meget flot telefon

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 03-06-04 11:50

Philip T. Frederiksen griflede i
> Hvilken ville I vælge hvis I stod og skulle have en ny ?

Nemt spørgsmål, da jeg lige har købt en Nokia 6230...

> Kameraet skal være til "sjov og spas"
> MP3 og radio kunne være fedt nok, men ærlig tror jeg ikke jeg kommer
> til at bruge det fandens meget.

Jeg ville nok være i tvivl, hvis du er ligeglad med mp3'ere (kan bruges som
ringetoner)... 6230 har muligheden for ekstra hukommelse, hvilket jeg ser
som et stort plus. Så kan man smide en masse billeder, film og toner på
den...

> Det er nok meste til alarmer, sms, kalender og alm. samtaler (taler i
> gennemsnit 3-4 timer hver dag ifm. mit arbejde)

Der tror jeg de er meget ens. Umiddelbart synes jeg E700 har et rigtig fedt
design, og så har den en større skærm end Nokia'erne... Så hvis du er
ligeglad med alt gejlet, og bare skal have en fed mobil med kamera osv, så
ville jeg selv gå efter Samsung'en.

--
Hygge...
Daniel

Fra : Lars Koch - Odense

Dato : 03-06-04 12:59

> [...]
> design, og så har den en større skærm end Nokia'erne... Så hvis du er
> ligeglad med alt gejlet, og bare skal have en fed mobil med kamera osv, så

Samsungen har fantastisk lydkvalitet !!! Jeg har en T630 nu, efter jeg tidl.
har haft en e700, og jeg må sige at lydkvaliteten er en del bedre i
Samsungen. Skærmen er også meget god i e700 - men her synes jeg at t630'eren
kommer godt efter. Det eneste jeg savnede ved samsungen var Bluetooth, men
hvis du ikke bruger dette, så kan jeg ikke se noget forkert i at købe den...

Held og lykke

Fra : HCS [4000]

Dato : 04-06-04 16:27

Jeg har begge telefoner og førstevalget er og bliver E700.
Jeg er rigtigt godt træt af Nokia og deres fejlbefængte software. Skiftede
fra ver. 3.14 (det tog en måned på værksted) til 3.15 og der er stadig fejl
som ikke er rettet.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*