unlock 3510i
Fra : Michael

Dato : 03-06-04 10:12

hej hvad gør man, hvis jeg ikke kender operatøren, ved unlock???
MVH michael

Fra : Michael

Dato : 03-06-04 10:17

sorry forkert gruppe, jeg krydsposter lige i dk.unlock

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-04 11:07

> hej hvad gør man, hvis jeg ikke kender operatøren, ved unlock???
> MVH michael

Hvis den er over 6 måneder kan du jo bare ringe til de forskellige
operatører, oplyse IMEI-nummeret, og høre om det er en telefon fra dem af.
Det er højest sansynligt en telefon fra TDC eller SONOFON (da det er de
største operatører), og er det ikke af dem så prøv Telia, Debitel og Orange.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Michael