Fjern Sonofon E-Go (N3650)
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 03-06-04 09:32

Jeg er lidt træt af at have Sonofons, tilsyneladende ganske ubrugelige, E-go
på min Nokia 3650, og vil meget gerne af med det - men Sonofons hjemmeside
er ikke ligefrem overplastret med instrukser om hvordan man AFinstallerer
menuen...

Og så må man jo ty til eksperterne i forummet her Nogle forslag?

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-04 10:08

> Og så må man jo ty til eksperterne i forummet her Nogle forslag?

Har du prøvet at slette WAP-profilen?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Christian Catu

Dato : 03-06-04 11:08

On Thu, 3 Jun 2004 10:31:43 +0200, Thomas Frandzen wrote:

> [...]
> menuen...
>
> Og så må man jo ty til eksperterne i forummet her Nogle forslag?

Hvorfor mener du den er ubrugelig. jeg har da stor fornøjelse af min

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 03-06-04 19:46

"Christian Catu" <40996701@spammail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse

E-go
AFinstallerer

> Hvorfor mener du den er ubrugelig. jeg har da stor fornøjelse af min

Smag og behag.. Jeg synes bare ikke den tilføjer noget til fornøjelsen, som
ikke kan klares med almindelige bookmarks.. Og så ligger den iøvrigt bare og
fylder og dukker mere eller mindre vilkårligt op ved tryk på menutasten...
Men det glæder mig da, at nogle har glæde af den

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : Jan

Dato : 07-06-04 08:19

Den kan fjernes ved, at du går ind under det menupunkt, der hedder noget i
stil med "Styring" og der kan du fjerne installerede programmer på telefonen
(deriblandt e-go)