Skærme
Fijala 3554
Hvilken skærm????
Fra : Zwam

Dato : 03-05-01 18:39

Jeg skal ud og købe en 19" skærm, men hvilken! Jeg havde egentligt tænkt på
Samsungs 900 sl plus. men jeg tror ikke lige det skal være den alligevel,
efter jeg har set Nik's post (lidt længere på siden).

Skærmen skal helst ligge nede i den pris klasse, altså omkring 3000-3500 kr.

Selve skærmen skal være tydelig, IKKE buet, rar at kigge på og helst i en
rimelig opl. (1280 x 1024).

Det kan godt være at kravene virker rimelig høje, men det skal helst ligge
der omkring.

Hvilke kan anbefales??? Helst noget info eller tests med dem!

Håber på nogen gode svar! TAK

David
-------------------------------
E-mail: dm@esenet.dk
Web: www.metallica.esenet.dk

Fra : DaWizeGuy

Dato : 03-05-01 20:10

"Zwam" <dm@esenet.dk> wrote in message
> [...]

> der omkring.
>
> Hvilke kan anbefales??? Helst noget info eller tests med dem!

Hvis du er villig til at betale 4000 kr. kan jeg varmt anbefale Samsung
Syncmaster 900NF. Den er 19'' med fladt Diamondtron billedrør og har
standardopløsning på 1600x1200 pixels i 85Hz!! Billedet er også særdeles
skarpt og den buer ikke foroven lige som 900SL plus.

----
Mvh
Anders