Har brug for en succeshistorie!
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 02-06-04 18:14

Hej folkens!

JEG HAR BRUG FOR EN SUCCESHISTORIE! Er der ikke PLEASE en eller anden her i
NG der har en god oplevelse med en Nokia 6600??? Min var i udu da jeg fik
den, genstartede hele tiden og jeg nåede kun at lege med den i 5 minutter
sammenlagt! Nu er den til rep, og det tager 14 _gentager_ 14 dage før jeg
får den igen!

Indtil da kunne jeg som sagt godt lige bruge, at en eller anden skrev, at
han/hun har en 6600 der virker bare nogenlunde??? Det har jeg nemlig ikke
hørt endnu...

Lasse

Fra : Anders Lund

Dato : 02-06-04 18:39

Lasse Rønlev wrote:

> Indtil da kunne jeg som sagt godt lige bruge, at en eller anden skrev, at
> han/hun har en 6600 der virker bare nogenlunde??? Det har jeg nemlig ikke
> hørt endnu...

Så melder jeg mig på banen. Jeg købte min i november og har fungeret
nogenlunde siden da. Der er nogle småfejl hist og her og nogle gange
virker den lidt langsom. Men ellers er jeg blevet glad for muligheden
for at installere ny software på den og overvejer for tiden at opgradere
til 256 MB flash, så jeg kan have plads til nogle MP3'er.

I de nærmeste par dage skal jeg ha' taget backup af hele telefonen og
derefter opgraderet softwaren i håb om at nogle af de småting jeg er
irreteret over forsvinder.

Hardware fejl har der ikke været nogen af - jeg har faktisk slet ikke på
noget tidspunkt været skuffet over købet.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 02-06-04 18:48

Du er i sandhed en ven i nøden Anders Lund.
Gid det må regne med gode softwareopdateringer lige netop der hvor du bor...

Lasse

Fra : Anders Lund

Dato : 02-06-04 23:11

Lasse Rønlev wrote:
> Du er i sandhed en ven i nøden Anders Lund.
> Gid det må regne med gode softwareopdateringer lige netop der hvor du bor...

Hehe. Jeg regner med at få taget backup af telefonen i aften og så
bliver det afsted til service centert for at få den opdateret.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-04 18:50

> Indtil da kunne jeg som sagt godt lige bruge, at en eller anden skrev, at
> han/hun har en 6600 der virker bare nogenlunde??? Det har jeg nemlig ikke
> hørt endnu...

Jeg kender 2-3 der har den, og jeg har ikke hørt om problemer med telefonen.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Peter

Dato : 02-06-04 21:05

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kender 2-3 der har den, og jeg har ikke hørt om problemer med
telefonen.

Jeg har selv en 6600'er og kender flere der også har en. Jeg har ikke hørt
om problemer eller utilfredshed. Det eneste problem jeg selv har oplevet,
var da en af mine venner installerede et program til en SonyEricsson
(P600/800 tror jeg). Det krævede en formatering af MMC-kortet, men heldigvis
havde jeg en backup (via PC-Suite).

Jeg fik opgraderet min 6600'er til seneste SW på 3 timer på servicecentret
på Hovedbanen. Fordele ? Sikkert. Ulemper ? Ja, man kan ikke kopiere SIS og
JAR-filer uden at rename ext. på dem.

Hilsen Peter, en tilfreds 6600-ejer

Fra : Thunder

Dato : 02-06-04 02:28

Hvis man går NG igennem er der vist et par stykker der er utilfredse. Husk
at forbrugerrådet siger at telefonen max må sendes til rep. 2 gange for den
samme fejl og derefter skal du have en ny. Det er ikke altid at man får det
at vide af forhandleren, faktisk kan man her i NG se flere der har haft den
til rep. mere end 2 gange.

Med venlig hilsen

Jan Johansson

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 04-06-04 07:04

"Lasse Rønlev" <6x122859@tiscali.dk> wrote in message
> Hej folkens!
>
> JEG HAR BRUG FOR EN SUCCESHISTORIE! Er der ikke PLEASE en eller anden her
> NG der har en god oplevelse med en Nokia 6600??? Min var i udu da jeg fik

Har en og er rigtigt godt tilfreds med den.. Virker upåklageligt.
Fed fon.

MVH Kenneth Egholm