Ny firmware til S55
Fra : Michael Petersen

Dato : 02-06-04 15:51

Nu har jeg lagt en ny firmware v20 på min s55, men hvad er forskellen fra
v16 til v20 ???
Jeg har hentet den Helmut Lotti har opload, men hvorfor står der ikke noget
om den på Siemens hjemmeside. De har og omtaler kun v16. Jeg forstår det
ikke rigtig.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 02-06-04 21:42

On Wed, 2 Jun 2004 16:51:22 +0200, "Michael Petersen"
<hl@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>om den på Siemens hjemmeside. De har og omtaler kun v16. Jeg forstår det

Siemens har måske ikke ønsket at frigive v20 af forskellige (ukendte)
årsager??

/Knud