Bluetooth ulovlig i nogen lande ?
Fra : Christopher Tracy

Dato : 02-06-04 12:03

Hej

Sidder lige og bladrer manualen igennem til min SE T630, og der
falder jeg over
"Bemærkningen:
I lande, hvor brug af Bluetooth trådløs teknologi
ikke er tilladt, skal du sikre dig, at Bluetooth
funktionen er slået fra."

Jeg vidste ikke at der var lande det ikke var tilladt i.

Hvilke lande drejer det sig om, og hvorfor ?

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Brian Albertsen

Dato : 02-06-04 19:21

On Wed, 2 Jun 2004 13:03:10 +0200, "Christopher Tracy"
<goldartist@"remove-this"yahoo.com> wrote:

>Jeg vidste ikke at der var lande det ikke var tilladt i.
>
>Hvilke lande drejer det sig om, og hvorfor ?

De dækker sig måske bare ind mod eventuelle forbud.

Så vidt jeg husker er det forbudt at bruge Bluetooth udendørs i
Frankrig og Thailand.
I forvejen er sendestyrken på BT udstyrt til Frankrig reduceret.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 02-06-04 23:47

Hej

Brian Albertsen wrote:
> Så vidt jeg husker er det forbudt at bruge Bluetooth udendørs i
> Frankrig og Thailand.
> I forvejen er sendestyrken på BT udstyrt til Frankrig reduceret.

Og hvad er grunden til det ?

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : John

Dato : 03-06-04 11:49

"Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this"yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:QNsvc.1217$Le4.455@news.get2net.dk...
> Hej

> Og hvad er grunden til det ?

Måske fordi at der er andet udstyr der anvender samme frekvensområde som
Bluetooth.

Forskellige lande anvender frekvensområderne forskelligt.

Mvh

John

Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 05-08-04 15:04

Faldt lige over denne gamle tråd!

Så vidt jeg kan se er det ikke ulovligt (mere?)

http://www.esato.com/archive/t.php/t-54479

/Lars