Polyfonisk ringetone der lyder ligesom en ~
Fra : Jan

Dato : 02-06-04 11:34

Hejsa

Her hørt en polyfonisk ringetone der lyder som en politisirene, hvor kan jeg
finde sådan en ????

Jan

Fra : Lars Koch - Odense

Dato : 02-06-04 13:05

virker kun på telefoner der understøtter andet end midi, som polyfone lyde.
F.eks. Samsung e700 kan du bruge "sirenen", da du kan lave MMF-filer fra mp3
osv...

Held og lykke

Fra : Jan

Dato : 07-06-04 08:44

Det skal bruges på en Nokia 6230 - kan den klare det og hvor finder jeg den
pgl. lyd ???

Jan

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 07-06-04 10:32

Jan griflede i news:40c41cb4$0$274$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> Det skal bruges på en Nokia 6230 - kan den klare det og hvor finder
> jeg den pgl. lyd ???

Om en 6230 kan klare midi-filer? Ja sagtens! Det nemmeste ville dog være
hvis du fandt en mp3-fil med sirenen, da den også sagtens kan bruge mp3'ere
som ringetone!

--
Hygge...
Daniel