Unlock af Nokia 3310 -sikkerhedskode?
Fra : Morten Bowman

Dato : 02-06-04 11:06

Hejsa
Jeg har låst en Nokia 3310 op. Men bagefter spørger deb efter en
sikkerhedskode. Hvilken er det?
Jeg har prøvet alle min pinkoder uden held.

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 02-06-04 12:38

Hej

Prøv:
12345
1234
00000
0000

Ellers må du have kabel i, for at aflæse koden...

Mvh Esben
www.Fluii.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 02-06-04 12:57

On Wed, 2 Jun 2004 13:37:42 +0200, "Esben Sunddal Hansen"
<esbenNOSPAM@fluii.dk> wrote:

> [...]
>00000
>0000
>
>Ellers må du have kabel i, for at aflæse koden...

Lidt meget at skal købe et kabel for at aflæse den kode

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 02-06-04 14:07

Et kabel kan fås til 50kr

Og så kan du også bruge den til at indlægge logoer/billedbeskeder/ringetoner
!!

Ellers kan du gå til en unlocker, som tager 50-100 kr for det