Fra Telmore til Orange
Fra : Ukendt

Dato : 02-06-04 10:40

Hej gruppe

Jeg skal have et nummer porteret fra Telmore til Orange. Nogle erfaringer/
hvor lang tid skal man regne med?
Kan jeg gøre noget for at speede processen op ?

Takker

Fra : Fischer

Dato : 02-06-04 10:44

> Jeg skal have et nummer porteret fra Telmore til Orange. Nogle erfaringer/
> hvor lang tid skal man regne med?
> Kan jeg gøre noget for at speede processen op ?

Da Telmore ikke har nogen opsigelses-periode, vil det nok være op til hvor
hurtigt Orange kan få dig oprettet, udsendt SIM-kort m.v.
Det burde ikke tage mere end et par uger.

*Fischer

Fra : Claus E Beyer

Dato : 02-06-04 10:51

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Da Telmore ikke har nogen opsigelses-periode, vil det nok være op til hvor
> hurtigt Orange kan få dig oprettet, udsendt SIM-kort m.v.
> Det burde ikke tage mere end et par uger.

Porteringer kan skam gå meget hurtigt. Min portering fra CBB Mobil til Telmore
tog fra 26.05.2004 til 03.06.2004. SIM-kortet fra Telmore blev modtaget med
posten i dag.

-cb

Fra : Gryffe

Dato : 02-06-04 12:32

Tom skrev:

> Jeg skal have et nummer porteret fra Telmore til Orange.

Er du hoppet på et af deres "Go"-tilbud med tilskud til mobilen?

Hvis ja, hvilken mobil, abbonnementsform og forhandler - hvis det er tilladt
at spørge?

--
Mvh. Gryffe
- Der selv kigger på en N6100 til 50 kr. og Go299 hos Aircom

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-04 12:58

> Er du hoppet på et af deres "Go"-tilbud med tilskud til mobilen?

Jeps - min tidligere mobil blev druknet i swimming pool :-/

> Hvis ja, hvilken mobil, abbonnementsform og forhandler - hvis det er
tilladt
> at spørge?

Det er en SE T610 købt til 699 kr med Go199 i Orange butikken for nogle uger
siden. Skulle gå lidt stærkt da jeg ingen mobil havde...