samsung e700 sony ericsson z600
Fra : TS

Dato : 02-06-04 08:42

Jeg overvejer at købe en E700.
Kan man oprette nye mapper til SMS?

Mit alternativ er en Z600 isteder, samme spørgsmål
vedr. den.

Jeg savner bluetooth på E700, men er der andre grunde til at vælge
Z600 istedet.

mvh

Torsten

Fra : Martin Callsen

Dato : 04-06-04 11:06

TS wrote:
> Jeg overvejer at købe en E700.
> Kan man oprette nye mapper til SMS?

Nej det kan man desværre ikke - jeg mangler også selv den funktion efter at
være flyttet fra Nokia.

> Mit alternativ er en Z600 isteder, samme spørgsmål
> vedr. den.

Jeg ved desværre ikke noget om Z600 så der er der andre der må hjælpe ...

> Jeg savner bluetooth på E700, men er der andre grunde til at vælge
> Z600 istedet.

Jeg har hørt rygter om en bt dongle eller sådan noget der kan sættes i
bunden af en E700 og så skulle den have bt men det er vist kun rygter - prøv
at søge lidt google

med venlig hilsen
Martin

Fra : TS

Dato : 04-06-04 23:04

"Martin Callsen" <dsl127518@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Nej det kan man desværre ikke - jeg mangler også selv den funktion
efter at
> være flyttet fra Nokia.

Øv, jeg havde håbet meget på at man kunne.

Tak for svarene, jeg har købt en E700

mvh

Torsten