Syncronisering mellem Siemens tlf. og outl~
Fra : Torben Frederiksen

Dato : 02-06-04 07:31

Hej
Jeg har netop købt mig en Siemens MC60 og et dertilhørende datakabel.
Jeg har downloaded drivere og programmer fra Siemens hjemmeside.
Og nu opdager jeg så at det ikke fungere med outlook 2003........
Er der nogen herinde der kender et trick eller en tilføjelse til enten
Siemens program eller outlook så jeg kan beholde min outlook 2003, eller er
jeg nød til at afindstalere denne og så indstalere outlook 2000 for at få
det til at virke...
Tak for input.
Torben

Fra : David Holm

Dato : 02-06-04 09:51

> Jeg har netop købt mig en Siemens MC60 og et dertilhørende datakabel.
> Jeg har downloaded drivere og programmer fra Siemens hjemmeside.
> Og nu opdager jeg så at det ikke fungere med outlook 2003........
Det fungere fint i min Outlook 2003 såfremt man starter synkroniseringen
inde fra outlook.

mvh

David

Fra : Torben Frederiksen

Dato : 04-06-04 06:54

Her lidt om mine oplevelser.
Først instalerede jeg software jeg havde hentet på Siemens danske
hjemmeside. Når jeg åbnede programet og forsøgte at få kontakt med outlook
fik jeg at vide at der ikke blev fundet en rigtig version af outlook så der
blev ikke indlæst noget... Hvis jeg så forsøgt gennem outlook ("X") ikonet,
fik jeg at vide at enheden tilslutte ikke kunne benytte dette...
Så fandt jeg en nyre versin på Siemens internationale side, afindstalerede
den gamle og på med den nye version. Jeg ser så at det ekstra program som
puttede ikonet ind i outlook ikke er med??? Og den andet kan stadig ikke få
forbindelse med outlook 2003... Surt.
Som jeg ser det skyldes det at telefonbogen i mobilen ikke kan indeholde
flere telefonnumre til samme kontakt (f.eks. mobil/hjemme/arbejde ovs.) Og
jeg har opdateret telefonen med nyeste firmvare (v. 10).
Hvor går det galt... Nogle ideeer?
Mvh.
Torben