Udlandstelefoni hos CBB Mobil
Fra : Claus E Beyer

Dato : 02-06-04 04:50

E-Mail fra CBB Mobil:

Tilmeld dig udlandstelefoni og tag mobilen med på ferie. Du betaler kun 199
kr. - men da du samtidig får 199 kr. taletid indsat direkte på kontoen, betaler
du egentlig 0 kr. i oprettelse. Du sparer 300 kr.

Skynd dig at logge ind på www.cbb.dk og tilmeld dig nu, så kan du glæde dig til
at ringe hjem, når du ligger og soler dig under varmere himmelstrøg.

Go' sommer fra CBB Mobil

Tilbuddet gælder indtil 30. juni 2004
-------------

Det har jo været en væsentlig ulempe at udlandstelefoni er så dyrt hos CBB
Mobil, men nu er det altså i en periode "gratis" at få udlandstelefoni på sin
CBB.

-cb

Fra : Fischer

Dato : 02-06-04 05:40

> Det har jo været en væsentlig ulempe at udlandstelefoni
> er så dyrt hos CBB Mobil, men nu er det altså i en
> periode "gratis" at få udlandstelefoni på sin CBB.

Godt træk af CBB. Det gebyr var da også helt til grin.
Man skal være opmærksom på, at forbruget opkræves via PBS, og ikke via den
normale taletidskonto.

*Fischer

Fra : Frank W.

Dato : 02-06-04 06:52

On Wed, 2 Jun 2004 06:39:45 +0200, "Fischer" <myfischer87@get2net.dk>
wrote:
>Man skal være opmærksom på, at forbruget opkræves via PBS, og ikke via den
>normale taletidskonto.

Desuden skal man også være opmærksom på at det tager 4 uger at få
godkendt betalingsaftalen, så ikke noget med at tage på ferie i næste
uge og regne med at CBB med i kufferten

Hilsen
Frank W.

remove one x for email.

Fra : John

Dato : 02-06-04 23:28

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
dig til
> at ringe hjem, når du ligger og soler dig under varmere himmelstrøg.

Great... Det var lige hvad jeg ventede på - og det eneste der afholdt mig
fra at skifte til CBB...

Mvh

John