Sony Ericsson P900 / mpeg 4 ?
Fra : Peter Heide

Dato : 01-06-04 23:55

Har muligheden for at købe sådan en mobil brugt.

Den kan bla.a afspille film i mpeg4.

Er der en læser der har prøvet det og kan fortælle
mig kvaliteten af billedet ?

mvh Peter

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 02-06-04 00:06

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
> Har muligheden for at købe sådan en mobil brugt.
>
> Den kan bla.a afspille film i mpeg4.
>
> Er der en læser der har prøvet det og kan fortælle
> mig kvaliteten af billedet ?
>
> mvh Peter

Davs Peter,

Jeg har selv en Motorola A920, osm jeg har mulighed for at se 3gp/mpeg4 film
på. Kvalliteten af en mpeg4, kan selvf. ikke blive bedere end det input den
er komprimeret fra :)

Men har du en god kvallitet som source, vil din mp4 også blive af god
kvallitet, selvf. afhængih af hvor hårdt du komprimerer den.

Når dette er sagt, så er det selvf ikke DVD kvallitet du skal forvente, men
det kan da absolut ses :)

//Bo

Fra : Peter Heide

Dato : 02-06-04 01:12

Tak for svaret. Så tror jeg at jeg napper den.

Jeg kan købe den for 3000,- kr hvilket jeg går udfra er
en fin pris i forhold til nyanskaffelse af samme.

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 02-06-04 10:38

On Wed, 2 Jun 2004 00:55:21 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>Har muligheden for at købe sådan en mobil brugt.
>
>Den kan bla.a afspille film i mpeg4.
>
>Er der en læser der har prøvet det og kan fortælle
>mig kvaliteten af billedet ?

Vær opmærksom på, at den maksimale lagerkapacitet er 128 MB - så det
skal kun være til kortfilm

KS

Fra : Anders Lund

Dato : 02-06-04 11:03

kelds@ofir.dk wrote:

> Vær opmærksom på, at den maksimale lagerkapacitet er 128 MB - så det
> skal kun være til kortfilm

Nej - du skal tænke på at man ikke behøver et billed som er større end
skærmens størrelse og hvis man ikke behøver den bedste lydkvalitet, kan
man presse filmen ned på 1 MB i minuttet - eller ca. 2 timers film på
128 MB.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk