Nokia 6600! HJÆLP!
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 01-06-04 22:27

Hej folkens!

Ja så har jeg sgu fået en Nokia 6600, men lige umiddelbart er det en lidt
blandet følelse!
Jeg har problemer med at tænde den! Nogle gange står der bare NOKIA i bunden
af displayet, det blinker lidt, og så går den ud!
Andre gange tænder den, men så er der slet ikke noget signal, nærmest som om
der ikke er simkort i, dog uden at den skriver dette!
Få gange lykkes det mig at få den tændt OG have signal.

Er der nogen der har oplevet lignende? Jeg har en mistanke om, at mit
simkort er en (for) gammel model, men kan det passe? Jeg tror mit simkort er
ca. 1 ½ år gammelt!

Kort sagt - HJÆLP!
Lasse

Fra : Knud Erik Kofod

Dato : 01-06-04 22:52

Hej Lasse.
Ja jeg har arbejdet lidt men min gamle NOKIA 6600,
Nu er det slut !!!, jeg gider ikke mere det bøvl !!!.
Min 6600 har nu været til rep. for samme fejl flere gange, nu har jeg sagt
STOP !!!.
Prøv at få din firmware opdateret !. og gendan dine fabriksindstillinger, og
så byg din telefon op igen.
( ovenstående kunne ikke få min 6600 til at køre ! ).
Men det er da et forsøg værd !.
Med venlig hilsen Knud erik Kofod.

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 01-06-04 23:05

Var det præcis samme fejl?
Lasse

Fra : Bach|DK|

Dato : 06-06-04 11:14

> Prøv at få din firmware opdateret !. og gendan dine
> fabriksindstillinger, og så byg din telefon op igen.
> ( ovenstående kunne ikke få min 6600 til at køre ! ).
> Men det er da et forsøg værd !.

Hvordan får man sin firmware opdateret? Kan man downloade den fra
nettet, eller skal man til en forhandler og betale for det?

--
Michael Bach

Fra : Peter

Dato : 06-06-04 14:54

"Bach|DK|" <m_bach_f@INGENSPAMTAKhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan får man sin firmware opdateret? Kan man downloade den fra
> nettet, eller skal man til en forhandler og betale for det?

Du kan ikke gøre det selv, jeg fik min opdateret på Hovedbanen indenfor 3
timer, kvit og frit. Det har hjulpet på hastigheden.

Har du haft den fra ny af ? Hvad har du installeret på den ?

PEter

Fra : Bach|DK|

Dato : 06-06-04 16:35

> Har du haft den fra ny af ?

Jeps, har lige fået den.

> Hvad har du installeret på den ?

Ikke noget ud over hvad den indeholder standard.

--
Michael Bach

Fra : Peter

Dato : 06-06-04 18:25

> Jeps, har lige fået den.

> Ikke noget ud over hvad den indeholder standard.

Hvis du ikke har indstillet meget på den, og lagt kalender/kontakter med
mere ind, så kan du forsøge kuren her *#7370#
Tastekombinationen gendanner telefonen, men SLETTER/ÆNDRE som sagt de
ændringer du har gennemført.

PEter

Fra : Bach|DK|

Dato : 06-06-04 19:10

> [...]
> med mere ind, så kan du forsøge kuren her *#7370#
> Tastekombinationen gendanner telefonen, men SLETTER/ÆNDRE som sagt de

Er ikke meget for at slette det hele :)

Den eneste mulig jeg ellers kan komme på er SIM-kortet. Det er et TDC
kort der er 3 år gammelt. Kan det være det som spøger/trækker
hastigheden/er inkompatibelt.

--
Michael Bach

Fra : Bach|DK|

Dato : 06-06-04 19:12

Der er så lige en rettelse til ovenstående post.

Kortet er 4 år gammelt.

--
Michael Bach