Langsom 6610
Fra : Bizty

Dato : 01-06-04 22:24

Jeg synes min N6610 er langsom, softwareversionen er 4.18. Vil det hjælpe at
opdatere eller er de tidlige farveskærmmodeller bare langsomme af natur??

Fra : Michael Nielsen

Dato : 02-06-04 00:05

> Jeg synes min N6610 er langsom, softwareversionen er 4.18. Vil det hjælpe
at
> opdatere eller er de tidlige farveskærmmodeller bare langsomme af natur??

Jeg lytter lige med, for jeg synes også at min 6610 er noget langsom.

Mvh.
Michael

Fra : Mull

Dato : 04-06-04 18:19

"Bizty" <JegSiger@Ikkeminmail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg synes min N6610 er langsom, softwareversionen er 4.18. Vil det hjælpe
at
> opdatere eller er de tidlige farveskærmmodeller bare langsomme af natur??

I skulle vel ikke have oplevet at der er nogle navne der bare ikke vil vises
i indbakken?? selvom navnet ligger i telefonbogen????

kan man gøre noget ved det?

Mvh Thomas

Fra : Michael Nielsen

Dato : 06-06-04 12:22

> I skulle vel ikke have oplevet at der er nogle navne der bare ikke vil
vises
> i indbakken?? selvom navnet ligger i telefonbogen????
>
> kan man gøre noget ved det?

Det kan være fordi at du har nummeret gemt under 2 forskellige navne, det
har jeg prøvet.

Mvh.
Michael