N6230 - IKKE mail/gprs ;-)
Fra : Daniel Alstrup

Dato : 01-06-04 20:44

Hey.

Nu har jeg fået den, og siddet og rodet med den hele dagen, og har lige
nogle få observationer/spørgsmål....

Det er lykkedes mig at få det hele til at spille max.... både email, wap
osv. En virkelig fed telefon. Displayet er jo helt vildt godt i forhold til
det lusede på min 6610... Og fedt med mp3'ere som ringetone... Dog skal
jeg have købt mig et kabel, det tager godt nok sin tid at overføre ting med
IR

Jeg synes bare jeg har læst et sted, at man kunne udtage billeder direkte
fra sine optagede videoklip?? Er det bare en and?

Og mit egentlige problem : Når nogen ringer, står det direkte oven i
baggrundsbilledet.... Så når man har et mørkt et, kan man ikke læse det....
det virker fint med de andre hjælpe-tekster såsom sms modtaget, ubesvaret
opkald osv. Jeg går ikke udfra at man kan indstille sig fra det?
Det har I andre vel også oplevet?? Jeg har version 3.15....

Er der evt nogen der kan huske en wap-side med forskellige, sjove billeder
til operatørlogo? Dem fandt jeg engang til min 6610, og hvis jeg gemmer
billedet som operatørlogo, forsvinder det jo når nogen ringer...

--
Hygge...
Daniel

Fra : phk

Dato : 04-06-04 09:26

"Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk> skrev i en meddelelse

> Og mit egentlige problem : Når nogen ringer, står det direkte oven i
> baggrundsbilledet.... Så når man har et mørkt et, kan man ikke læse
det....

Jeg har taget mit eget baggrundsbillede med kameraet - et par briller på et
bord. Brillerne er nederst i billedet og resten er blot bordet. Så kan man
læse hvad der står.

Ungerne synes det er et fedt billede :)

--
Per, Esbjerg