Telia Express, bare et kort spørgsmål
Fra : Thomas

Dato : 01-06-04 20:26

Hej, jeg håbede at der måske var en her, der kunne hjælpe mig lidt. Jeg har
set at Telia har noget express, hvor abonnementet koster 120kr. pr. måned &
så er alle sms'er gratis, altså ganske almindelige sms'er mellem 2 personer.
Har jeg overset noget? Jeg skriver sindssygt mange sms'er for tiden
(kæresteri) & har en regning på over 600kr. for en måned på vej. Det ville
jeg gerne snart lave om på...

Thomas

Fra : P.Christensen

Dato : 01-06-04 20:40

> Har jeg overset noget? Jeg skriver sindssygt mange sms'er for tiden
> (kæresteri) & har en regning på over 600kr. for en måned på vej. Det ville
> jeg gerne snart lave om på...

Hej Thomas

Så køb et Express abo. og en ny tlf for 1.kr på tilbud og du er kørende med
fri sms for 120,-/md

Palle

Fra : Oros

Dato : 01-06-04 21:44

P.Christensen wrote:
> Så køb et Express abo. og en ny tlf for 1.kr på tilbud og du er
> kørende med fri sms for 120,-/md

Hvad med at droppe kæresten? Man ledes alligevel kun i fordærv og fattigdom
af dem!

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk

Fra : Thomas

Dato : 02-06-04 06:55

>Så køb et Express abo. og en ny tlf for 1.kr på tilbud og du er kørende med
>fri sms for 120,-/md
>Palle
- Tak, mente jo nok at den var god nok

>Hvad med at droppe kæresten? Man ledes alligevel kun i fordærv og fattigdom
>af dem!
>Rasmus Jensen, Ishøj

Jatak, det er også gået op for mig, stille og roligt
Mine mobilregninger plejer at være på 22,50 om måneden, fordi jeg har
firmaaftale & aldrig bruger den. Men det har sandelig fået en ende nu... Og
man kan jo ikke forkæle en kvinde udelukkende med sms'er..

Thomas