Motorola t720 antenne
Fra : Morten Larsen

Dato : 01-06-04 14:58

Hej.

Jeg har lige overtaget en Motorola t720 hvor antennen er forsvundet. Er der
nogle der ved hvor jeg kan købe en ny antenne, og hvor meget må en sådan
koste?

Jeg har kontaktet de første ti mobilforhandlere, men de solgte ikke den type
antenner.

På forhånd mange tak for svaret.

Med venlig hilsen,

Morten Larsen

Fra : Søren

Dato : 03-06-04 18:31

Hej Morten,

> [...]
> må en sådan koste?
>
> Jeg har kontaktet de første ti mobilforhandlere, men de solgte ikke

Prøv at give T.Hansen et ring (Tlf: 63 41 69 69)
<URL:http://www.thansen.dk/>

De har godt nok ikke en antenne til t720 på deres site, men måske kan de
skaffe den (eller måske passer en til en anden model).
De har antenner både med og uden blink. Priserne varierer efter model og
blink/normal, men jeg vil gætte løst på mellem 50 og 150 kr.

Alternativt kunne du prøve at høre i dk.marked.privat.telefon.mobil om der
skulle være en der havde en i overskud, måske fra en defekt telefon.

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Morten Larsen

Dato : 03-06-04 19:49

Hej Søren,

Mange tak for svaret. Jeg har kontaktet T. Hansen. De havde den heller ikke,
men nu viser det sig at Tele Service- logistik center har den. Så jeg har
netop bestilt en der. Den kostede iøvrigt 65 kr, men så tror jeg ikke at der
er blink i- desværre.

Med venlig hilsen,

Morten