Problemer med mail ??
Fra : L@rs

Dato : 31-05-04 21:40

Hej !

Har lige købt mig en N6230 Og har Telmore.

Jeg kan hverken sende eller modtage mail på telefonen.
Jeg har fulgt vejledningen fra Telmore og den fra TDC, begge uden held.
Jeg har forsøgt på 3 mailservere, også uden held.

Er der nogen der har samme problemer ? - Eller er der problemer
med TDC´s internet adgang fra mobiltelefonen ????

Jeg har snart ikke mere hår på hovedet af bare fustration.....

Er der nogen der kan hjælpe....

Jeg kan heller ikke komme i kontakt med computeren via BT
Det virkede ellers fint med min N6600
Telefonen spørger efter et password som jeg så skriver (eks. 1234)
Det samme gør computeren, her skriver jeg det samme... Men
telefonen afviser af sikkerheds grunde ????????

BT er en Sandberg til USB porten

Lars

Fjern "X" i mail adresse for replay

Fra : Ditte Hansen

Dato : 31-05-04 21:43

"L@rs" <Xlars@kryger.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det samme gør computeren, her skriver jeg det samme... Men
> telefonen afviser af sikkerheds grunde ????????

Hej
Med hensyn til mail, så skal man via sonofon bruge udgående server
sonofon.mail.dk, det er sonofons egen mail server.
Mon ikke det gælder noget af det samme for Telmor. Jeg kunne altså ikke bare
"genbruge" min vip.cybercity.dk server fra min outlook ekspress
indstillinger.
Håber jeg har gjort mig forståelig *S*
Med hensyn til BT, så må en anden give dig et svar *S*

Hilsen Ditte

Fra : Anders Lund

Dato : 01-06-04 15:45

L@rs wrote:

> Jeg kan hverken sende eller modtage mail på telefonen.
> Jeg har fulgt vejledningen fra Telmore og den fra TDC, begge uden held.
> Jeg har forsøgt på 3 mailservere, også uden held.

Hvilke vejledninger? Er det GPRS?

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : L@rs

Dato : 01-06-04 17:35

Det har på en eller anden måde løst sig selv ????

Nu virker det i hvert fald... ???

Ellers tak for hjælpen.

Vejledningen fandt jeg i en tråd for ca. en uge siden (et link)

Lars