TDC beskedrobot
Fra : Bobber

Dato : 31-05-04 12:09

Davs

Er TDC beskedroboten gået død ?
Jeg syntes ikke jeg har hørt fra den
i de sidste 2 dage.

Eller er det et lokalt problem

Bobber

Fra : Fischer

Dato : 31-05-04 13:12

> Er TDC beskedroboten gået død ?
> Jeg syntes ikke jeg har hørt fra den
> i de sidste 2 dage.
> Eller er det et lokalt problem

Nej, det er vist et generelt problem.
Mine oplevelser er følgende:
I fredags havde jeg store forsinkelser.
I lørdags var den helt død.
I går virkede den med mindre forsinkelser.
I dag er den vist helt død igen.

Alt i alt nogen møg.

*Fischer

Fra : Bobber

Dato : 31-05-04 13:59

OK

Tak skal du ha´

Fra : Carina

Dato : 31-05-04 19:13

"Bobber" <nospambob@bobberman.dk> wrote in message
> OK

Vissevasse, al teknik fejler ind imellem, og det er ok at der ikke er
teknikere der skal bruge pinsen på at rette det. Det er første gang jeg
oplever at den ikke virker, inden for det seneste år.

Mon ikke den kører igen i morgen

VH
Carina

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-04 19:28

> Vissevasse, al teknik fejler ind imellem, og det er ok at der ikke er
> teknikere der skal bruge pinsen på at rette det. Det er første gang jeg
> oplever at den ikke virker, inden for det seneste år.

Nu er et teknikerjob normalt ombefattet, at man kan blive kaldt på arbejde
når nødvendigt :).

F.eks. laver de fleste danske mobiloperatører systemarbejde i deres netværk
hver nat, for ikke at forstyrre kunderne - og så bliver teknikerne ellers
nød til at tilrette sig efter det.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 31-05-04 19:35

Carina wrote:
> Det er første gang
> jeg oplever at den ikke virker, inden for det seneste år.

Du er tydeligvis ikke storforbruger af BeskedRobot, for så ville
du have oplevet problemer i flere omgange.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Carina

Dato : 31-05-04 20:53

"Per H. Nielsen" :

> Du er tydeligvis ikke storforbruger af BeskedRobot, for så ville
> du have oplevet problemer i flere omgange.

Jeg bruger den flere gange dagligt.

Jeg er bare ikke typen der brokker mig, fordi noget ikke virker ikke par
dage. Iøvrigt vil jeg ikke gøre mig afhængig af det, netop fordi det kan
fejle.

Nu virker min tdcmail faktisk heller ikke opdager jeg lige. NU bør de altså
kalde en tekniker ud ;)

VH
Carina

Fra : Fischer

Dato : 31-05-04 20:25

> Vissevasse, al teknik fejler ind imellem, og det
> er ok at der ikke er teknikere der skal bruge pinsen
> på at rette det.

Nej, det er da ikke ok.
Hvis en server el. lign. går i sort på min arbejdsplads her i pinsen, så
kører jeg da ind og får den i luften igen.
Hvis det bare er en mindre ting, kan jeg da ikke se hvorfor en tekniker hos
TDC ikke skulle bruge et par timer på at få den i gang, til glæde for mange
tusinde kunder.
En butik af TDC's størrelse har nok teknikere på vagt alligevel.

> Det er første gang jeg oplever at den ikke virker,
> inden for det seneste år.

Inden for det seneste år har der været mange problemer.
Både perioder med store forsinkelser, men også perioder hvor servicen har
været helt død.
Af samme grund bruger jeg MyOrange til at levere vigtige meddelelser fra min
arbejdsplads. Besked-robot har jeg simpelthen ikke kunne stole på.

> Mon ikke den kører igen i morgen

Det er muligt, men langt fra sikkert.

*Fischer