> > > Alt i alt nogen møg.
>
> Vissevasse, al teknik fejler ind imellem, og det
> er ok at der ikke er teknikere der skal bruge pinsen
> på at rette det.
Nej, det er da ikke ok.
Hvis en server el. lign. går i sort på min arbejdsplads her i pinsen, så
kører jeg da ind og får den i luften igen.
Hvis det bare er en mindre ting, kan jeg da ikke se hvorfor en tekniker hos
TDC ikke skulle bruge et par timer på at få den i gang, til glæde for mange
tusinde kunder.
En butik af TDC's størrelse har nok teknikere på vagt alligevel.
> Det er første gang jeg oplever at den ikke virker,
> inden for det seneste år.
Inden for det seneste år har der været mange problemer.
Både perioder med store forsinkelser, men også perioder hvor servicen har
været helt død.
Af samme grund bruger jeg MyOrange til at levere vigtige meddelelser fra min
arbejdsplads. Besked-robot har jeg simpelthen ikke kunne stole på.
> Mon ikke den kører igen i morgen
Det er muligt, men langt fra sikkert.
*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.