Gammel mobil i bytte
Fra : Gryffe

Dato : 30-05-04 11:41

Er der nogen der ved, hvilke mobilforhandlere der giver højest kompensation
hvis man lader sin gamle mobil indgå i handlen? Jeg har set 100,- flere
steder, men nogen der kender til endnu mere favorable steder?

Går ud fra det er samme deal alle steder: ingen større skrammer, alt
originalt tilbehør ... må den have været repareret under garantien?

Fra : Kit

Dato : 30-05-04 12:16

On Sun, 30 May 2004 12:41:29 +0200, "Gryffe" <psv@e-box.dk> wrote:

>Er der nogen der ved, hvilke mobilforhandlere der giver højest kompensation
>hvis man lader sin gamle mobil indgå i handlen? Jeg har set 100,- flere
>steder, men nogen der kender til endnu mere favorable steder?

Telekæden giver for tiden 200,- i bytte mod visse telefoner.

vh kit

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-04 12:19

> [...]
> hvis man lader sin gamle mobil indgå i handlen? Jeg har set 100,- flere
> steder, men nogen der kender til endnu mere favorable steder?

Telekæden plejer at give 200 kr.

Ofte kan det dog bedre betale sig at sælge telefonen brugt, og købe en ny
uden at aflevere den gamle.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Gryffe

Dato : 30-05-04 12:45

Jeppe Vestergaard skrev:

> Telekæden plejer at give 200 kr.

OK, tak for svarene. Telekæden Viborg http://www.telefritz.dk/shop/ har den
telefon jeg er ude efter uden abbonnement, men jeg kan ikke lige se af
hjemmesiden om de tilbyder de 200,- I nævner her i tråden ...

Fra : Lars Koch

Dato : 30-05-04 14:43

> [...]
> telefon jeg er ude efter uden abbonnement, men jeg kan ikke lige se af
> hjemmesiden om de tilbyder de 200,- I nævner her i tråden ...

Jeg kan også kun anbefale at sælge den gamle brugt... evt. i

Held og lykke