5 gode grunde..
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 29-05-04 22:25

Hej NG!

Er der nogen der kan give mig 5 gode grunde til IKKE at købe en Nokia 6600?
(Overvejer nemlig at anskaffe mig een)

Gerne bud på andre gode telefoner, der har mailklient, GOD kalender,
infrarød, bluetooth, god telefonbog og kan sync'e med Outlook...?
Lasse

Fra : Carina

Dato : 29-05-04 22:31

"Lasse Rønlev" <6x122859@tiscali.dk> wrote in message
> Hej NG!
>
> Er der nogen der kan give mig 5 gode grunde til IKKE at købe en Nokia
6600?
> (Overvejer nemlig at anskaffe mig een)

Ved ikke om jeg kan nå op på 5, men måske andre kan supplere.

1. Jeg synes den er langsom
2. Den er uhandy at holde om, når man skriver sms, fordi den er så bred
3. Skærmen er (til mit behov) uforholdsmæssig stor
4. Ingen radio

Det er grundene til at jeg ikke beholder min

VH
Carina

Fra : Brian

Dato : 29-05-04 23:40

Hejsa

Carina skrev:

> Ved ikke om jeg kan nå op på 5, men måske andre kan supplere.

Jeps... du glemte den sidste og vigtigste!

Det er en Nokia !
Uden at have haft en i hånden, vil jeg gætte på at den er ligeså inficeret
af små mærkelige "features" som alle andre Nokia'er der er kommet på
markedet,
de sidste 2-3 år....

/Brian

Fra : Nic

Dato : 30-05-04 08:54

> 1. Jeg synes den er langsom
Software...

> 2. Den er uhandy at holde om, når man skriver sms, fordi den er så bred
Vane - jeg mener lige modsat.

> 3. Skærmen er (til mit behov) uforholdsmæssig stor
Smag og behag.

> 4. Ingen radio
Aldrig om jeg vil bruge det.

Fra : Kim Schulz

Dato : 30-05-04 09:05

On Sun, 30 May 2004 09:53:40 +0200
"Nic" <emailxyznifo@fogh.com> wrote:

> Software...

bare sjældent et punkt de forbedre på.
--
Kim Schulz | Stop Software patents before it is too late!
Geek by nature |

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 30-05-04 14:02

Tak alle sammen - Det vil med i mine overvejelser på tirsdag, når jeg skal
"shoppe"...
FUCK at ens telefon bryder ned lørdag eftermiddag, og man så skal vente 3
dage!
Lasse

Fra : Thunder

Dato : 02-06-04 03:00

Hvad med en Motorola A920 eller en A835?

Jan Johansson