Lyde i E700 ønskes fjernet.
Fra : MadOnion [9000]

Dato : 29-05-04 11:34

Hejsa...

Jeg har leget lidt med min E700 for at få fjernet lyden når man teger
billeder. Det er nu lykkedes.
Mit næste projekt går så ud på at få lyden væk når man får en bekræftigelse
på noget eller man får en besked om noget ikke kan udføres. Fx når man
sletter en besked kommer der en lille melodi (en "oplysning"), og ligeledes
kommer der en anden melodi hvis man fx går ind i sin indbakke når den er tom
(en "advarsel"). Disse kan som standard ikke fjernes, medmindre man holder #
inde og sætter telefonen på lydløs.
Ud fra den oplysning om at denne lyd kan fjernes på lydløs, må man i
telefonens "opreatør" menu også kunne fjerne lyden i "normal" tilstand.
Spørgsmålet er bare hvilken menu der skal ændes i.
Jeg har forsøgt med *#8999*8378# -> H/W test -> lydindstillinger ->
melodiforstærkning at sætte forskellige værdier til 0 (den første til 0 er
den der fjerner kamera klik lyden). Men disse bekræftigelses/advarsels toner
er der fortsat.

Er der nogen E700 ejere/kendere der har en idé om hvilken indstilling der
skal laves om?

Jacob, Aalborg
<husk at FJERNDETTE for at skrive retur>