Spil og ringetoner til hemmeligt nr????
Fra : Karina Nielsen

Dato : 28-05-04 20:50

Hej gruppe,

jeg har for nylig fået mit abonnement til at være hemmeligt nr og har prøvet
at hente spil og diverse ringetoner til mobilen fra internettet.

Men problemet er, at jeg ikke kan hente det, da jeg har hemmeligt nr:(

Nu skal jeg lige skrive, at mobilen er en Nokia 3200.

Er der nogle af jer der evt. kan henvise til en hjemmeside, hvor man kan
hente det - selvom man har hemmeligt nr??

Venlig hilsen

Karina Nielsen

Fra : DaaN

Dato : 28-05-04 21:09

Det burde ikke have noget at sige, man har hemmeligt nummer, har selv
hemmeligt nummer, og har også selv prøvet at hente noget fra nettet..
Billede..Ringetoner.. Uden Problemer ..
- DaaN

Fra : Søren Christensen

Dato : 29-05-04 12:23

> [...]
>
> Er der nogle af jer der evt. kan henvise til en hjemmeside, hvor man kan
> hente det - selvom man har hemmeligt nr??

Det har ikke noget at sige...

Venligst

Fra : Karina Nielsen

Dato : 29-05-04 20:54

"Søren Christensen" <Soren@webspeed.uk> skrev i en meddelelse

> "Karina Nielsen" <Karina78@nielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> prøvet

> Det har ikke noget at sige...
>
> Venligst

Hejsa,

nogle af siderne jeg har hentet fra kommer tilbage med en besked, at
service'en ikke kunne leveres pga hemmeligt nr:(

Jeg havde for et par år siden et andet hemmeligt nr - der var ingen
problemer..

Karina

Fra : sls

Dato : 30-05-04 09:52

> Jeg havde for et par år siden et andet hemmeligt nr - der var ingen
> problemer..

Kender ikke det problem, men køb en IrDA til din computer (koster omkring
200) så kan du ligge spil og ringetoner i i telefonen gratis..

Mvh Sid